Mijn trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik train nu 2 maand zo. Ik voel me vooruit gaan in kracht maar mijn massa blijft gewoon het zelfde buiten dat kilootje en half dat er is bijgekomen. Voor de rest pak ik ook een mass gainer shake 3x60gram per dag, opbouw van creatine momenteel 15gram/dag voor 1,5 weken dan 3gram/dag voor 2,5 weken dan een maand rust met creatine, ook pak ik nog HMB 3xdaags 4 capsules. Ik ben namelijk wel een hardgainer zoals ze zeggen. Ik werk niet echt met een voedings schema maar ik eet wel 6x per dag veel kip, rijst, pasta, kalkoen, groente, fruit, melk, orangejuice en die shakes dan.

Dit schema is mee opgesteld met de trainer van de fitness maar deze persoon zie ik niet meer omdat ik altijd in de fitness ben voor dat hij er zelf is. Ik zit namelijk ook 2 uur tot 2uur en half in de fitness. Wat zouden jullie mij kunne meegeven voor sneller meer massa te krijgen met een ander schema ? Ik heb al wat liggen rond neuzen maar iedereen heeft een ander schema en iedereen heeft zijn eigen ding is niet makkelijk voor een leek zoals ik daar een gulde middeweg in te zoeken..

Groetjes Tim

Comment

Originally posted by feloefke View Post
      Ik train nu 2 maand zo. Ik voel me vooruit gaan in kracht maar mijn massa blijft gewoon het zelfde buiten dat kilootje en half dat er is bijgekomen. Voor de rest pak ik ook een mass gainer shake 3x60gram per dag, opbouw van creatine momenteel 15gram/dag voor 1,5 weken dan 3gram/dag voor 2,5 weken dan een maand rust met creatine, ook pak ik nog HMB 3xdaags 4 capsules. Ik ben namelijk wel een hardgainer zoals ze zeggen. Ik werk niet echt met een voedings schema maar ik eet wel 6x per dag veel kip, rijst, pasta, kalkoen, groente, fruit, melk, orangejuice en die shakes dan.

Dit schema is mee opgesteld met de trainer van de fitness maar deze persoon zie ik niet meer omdat ik altijd in de fitness ben voor dat hij er zelf is. Ik zit namelijk ook 2 uur tot 2uur en half in de fitness. Wat zouden jullie mij kunne meegeven voor sneller meer massa te krijgen met een ander schema ? Ik heb al wat liggen rond neuzen maar iedereen heeft een ander schema en iedereen heeft zijn eigen ding is niet makkelijk voor een leek zoals ik daar een gulde middeweg in te zoeken..

Groetjes Tim
      Schema Kwa eten zou je toch eerst zelf met een GOED zelf gemaakt.. en uitgezocht schema moeten komen.. die zullen de leden die er verstand van hebben dan wel corrigeren voor jou. Jou trainings schema maakt het uit bovenstaande tekst voor jou niet uit wat ze zeggen denk ik.. ?? aangezien er veel dingen mee worden gedaan maar of je er zelf iets van opsteekt weet ik niet..

* Zou toch echt zelf is gaan rekenen wat je nodig hebt.
      * Zelf kijken waar je doelen liggen om een trainings schema te maken.
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

tis niet moeilijk, begin es met te halveren in je workouts
        en meer dan 2u in de gym, volledig zot ofzo ??
        blijkbaar lees je hier niet genoeg rond want er staat veel goeds en ook dan zou je zien dat de meesten hun workouts rond de 60min houden

je mag nog zoveel troep nemen als je wil, met dit schema geraak je er niet
        vertel de trainer van je gym maar een andere job te gaan zoeken

snel massa gainen bestaat trouwens niet, dat is iets waar tijd over gaat maar je moet een goeie basis hebben zowel training rust als voeding wat bij jou dus ook alweer niet goed is

eet een boterhammeke meer doorheen de dag en laat de rest achterwege, hou het alleen bij je creatine

Comment

Ik heb me schema een klein beetje aangepast.. heb hier en daar een paar schema's bekeken en zo ongeveer iets voor m'n eigen samen gesteld.. hopelijk is dit weer geen overkill.. ik ga dus vooral voor massa op dit moment

Maandag : Borst + Triceps

BB Bench Press 4x12
          Incline DB chest Press 4x12
          DB Pullover 4x12
          Peck Deck 4x12

French Press 4x12
          Tricep Exstension 4x12
          Rope Push Down 4x12

BUIK

Dinsdag : Rust/Cardio 6a8 km joggen

Woensdag : Rug + Biceps + Onderarmen

Lat Pull Down 4x12
          Cable Row Close Grip 4x12
          Machine Rowing 4x12
          Single Arm Row 4x12

BB Curl 4x12
          Incline DB Biceps Crurl 4x12
          Concentration Curl 4x12

Seated BB palms-up Wrist Curl 4x12
          BB Over bench Palms Down Wrist Curl 4x12

Donderdag : Rust/Cardio 6a8km joggen

Vrijdag : Schouders + Benen

Lateral Raise 4x12
          EZ Bar Upright Rowing 4x12
          DB Shrugs 4x12
          Seated BB Press 4x12

45° Leg Press 4x12
          Leg Exstension 4x12
          Leg Curl 4x12
          Seated Calf Raise 4x12
          Hack Sqaut 4x12

BUIK

Zaterdag : Rust
          Zondag : Rust

Een voedings schema voor m'n eigen samenstellen valt me zwaar omdat ik niet goed weet hoe of wat en omdat ik ook met onregelmatige uren werk en op bizarste uren mag beginne en mag stoppen is het moeilijk mij aan een schema te houden daarmee dat ik op dit moment gewoon 6 keer per dag eet..

Groetjes Tim

Comment

Houd de setjes bij de 3 en de reps tussen de 8-10 dat is namelijk voor massa!

Comment

ziet er al veel beter uit maar kan nog beter
              volg niels zen advies op qua sets/reps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X