Ik train nu 2 maand zo. Ik voel me vooruit gaan in kracht maar mijn massa blijft gewoon het zelfde buiten dat kilootje en half dat er is bijgekomen. Voor de rest pak ik ook een mass gainer shake 3x60gram per dag, opbouw van creatine momenteel 15gram/dag voor 1,5 weken dan 3gram/dag voor 2,5 weken dan een maand rust met creatine, ook pak ik nog HMB 3xdaags 4 capsules. Ik ben namelijk wel een hardgainer zoals ze zeggen. Ik werk niet echt met een voedings schema maar ik eet wel 6x per dag veel kip, rijst, pasta, kalkoen, groente, fruit, melk, orangejuice en die shakes dan.
Dit schema is mee opgesteld met de trainer van de fitness maar deze persoon zie ik niet meer omdat ik altijd in de fitness ben voor dat hij er zelf is. Ik zit namelijk ook 2 uur tot 2uur en half in de fitness. Wat zouden jullie mij kunne meegeven voor sneller meer massa te krijgen met een ander schema ? Ik heb al wat liggen rond neuzen maar iedereen heeft een ander schema en iedereen heeft zijn eigen ding is niet makkelijk voor een leek zoals ik daar een gulde middeweg in te zoeken..
Groetjes Tim
Dit schema is mee opgesteld met de trainer van de fitness maar deze persoon zie ik niet meer omdat ik altijd in de fitness ben voor dat hij er zelf is. Ik zit namelijk ook 2 uur tot 2uur en half in de fitness. Wat zouden jullie mij kunne meegeven voor sneller meer massa te krijgen met een ander schema ? Ik heb al wat liggen rond neuzen maar iedereen heeft een ander schema en iedereen heeft zijn eigen ding is niet makkelijk voor een leek zoals ik daar een gulde middeweg in te zoeken..
Groetjes Tim
Comment