Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Definitieve versie
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostAlleee! Zit Gij aan zee? Da's altijd leuk! We mailen er nog wel over ok?
als je er volgend jaar es op uit wil dan mailt ge me maar Mark, Sancho weet dan miss wel leuke overnachtingen aan zee voor jullie
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJa...je hangt de stang aan de muur zo stevig als je kan. Dan moet je hem er af zien te trekken. Logisch toch?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
nee nee nee. Met optrekken trek je jezelf op aan de stang. Bij aftrekken sta je op de grond te trekken aan die stang tot hij uit de muur komt. Echt...heb je niet geleerd van duwen/trekken tegen onbeweegbare objecten om je kracht te vergroten? :P
Comment
-
Zeg dan gewoon dat je doelt op isometrische oefeningen.
Dat deed ik door tegen een muur of een dichte deur aan te duwen of te oefenen met deurknoppen toen ik net begon met trainen (ik trainde in de eerste fase thuis). Nu doe ik niet veel isometrische oefeningen meer.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Als me huidig schema is afgerond wil ik het volgende gaan doen. Een 4-dagen split met een A en B set-up. Zo probeer ik in 1 week 2 spiergroepen zwaar te pakken. De week er na semi-zwaar en een andere groep zwaar. Variatie en geen overbelasting. Het is 4 dagen trainen -1 dag rust en 4 dagen trainen etc. Elke spiergroep pak je dus 1x in de 5 dagen aan, wat met deze set-up goed zal zijn.
Dag 1 Benen A
1x10, 1x8, 1x6, 1x3, 10x3 Squat
5x5 Roman Deadlift
4x10 Lunges
4x10 Good Morning
Dag 2 Borst/Schouders B
4x6 Bench Press
3x8 Overhead Press
4x10 Close Grip Bench Press
4x10 DB Side Raise
Dag 3 Rug A
1x10, 1x8, 1x6, 1x3, 10x3 Hanged Cleans
5x5 Bent Over Row
4x10 DB Row
4x10 Barbel Shrugs
Dag 4 Armen/Core
3x10 Barbel Bicep Curl
3x10 Skullcrusher
3x10 Hammer Curl
3x45 sec Farmer Hold
Dag 5 Rust
Dag 6 Benen B
6x6 Squat
4x10 Lunges
4x10 Good Morning
Dag 7 Borst A
1x10, 1x8, 1x6, 1x3, 10x3 Bench Press
5x5 Overhead Press
4x10 Incline Press
4x10 DB Side Raise
Dag 8 Rug B
4x6 Deadlift
3x8 Bent over Row
4x10 DB Row
4x10 Upright Row
Dag 9 Armen/Core
3x10 Barbel Bicep Curl
3x10 Skullcrusher
3x10 Hammer Curl
3x45 sec Farmer Hold
Dag 10 Rust
and repeat tot je op dag 50 zit :P
Comment
-
Kan je nu al vertellen dat je zwaar gaat overtrainen met zo weinig rust."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dan zijn we dat eens. Kijk morgen even naar je schema, nu daar niet voor in de stemming."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment