Hallo,
Over ongeveer een maand moet ik een fysieke test afleggen als toegangs examen.
De test houd het volgende in:
Ik moet op een ergonomische fiets zo lang mogenlijk trappen aan 70 omw/min.
De maximum tijd bedraagd 8'50''.
De weerstand stijgt elke minuut, als ik langder dan 10 sec. onder 70 omw/min kom is de test gedaan, of als mijn hartslag te hoog wordt.
Hoe hoog mijn hartslag ma zijn weet ik niet maar ik denk dat dit rond de 190 is.
De test is heel zwaar, er zijn veel mensen die de volle 8'50'' niet kunnen uithouden.
Nu is mijn vraag,
Hoe kan ik mij hierop het beste voorberijden?
Ik rook niet, ik ben redelijk sportief aangelegd en ben de voorbije week al wat gaan lopen, fietsen en zwemmen.
AUB alleen seriuse reacties waar iets aan kan hebben maar alle raad is welkom aangezien deze test mijn toekomst kan bepalen.
Alvast bedankt!!
Over ongeveer een maand moet ik een fysieke test afleggen als toegangs examen.
De test houd het volgende in:
Ik moet op een ergonomische fiets zo lang mogenlijk trappen aan 70 omw/min.
De maximum tijd bedraagd 8'50''.
De weerstand stijgt elke minuut, als ik langder dan 10 sec. onder 70 omw/min kom is de test gedaan, of als mijn hartslag te hoog wordt.
Hoe hoog mijn hartslag ma zijn weet ik niet maar ik denk dat dit rond de 190 is.
De test is heel zwaar, er zijn veel mensen die de volle 8'50'' niet kunnen uithouden.
Nu is mijn vraag,
Hoe kan ik mij hierop het beste voorberijden?
Ik rook niet, ik ben redelijk sportief aangelegd en ben de voorbije week al wat gaan lopen, fietsen en zwemmen.
AUB alleen seriuse reacties waar iets aan kan hebben maar alle raad is welkom aangezien deze test mijn toekomst kan bepalen.
Alvast bedankt!!
Comment