Fitness+Eten+Probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness+Eten+Probleem

Maandag
    Schouders
    Upright rows
    Front raise
    Behind neck press
    ( armen horizontal ,en langzaam beneden laten zakken)

Triceps
    Dippen , Rope extensions
    Cable Pressdown
    One arm pulldown
    Lying curls

Dinsdag

Benen
    Standing Squats
    Front lunges
    Binnenbeen (apparaat)
    Buitenbeen ( apparaat)

Rug
    Shoulder shrugs
    Chin – ups
    Neck pull downs
    Single arm rows

Buik

vrijdag
    Biceps

Barbel curl
    Dumbel curl
    Preacher curl
    Seated curls

Borst:

Bench press
    Dumbbell press
    Flyes
    ( staand armen gekruist, borst naar voren)
    + buik

Ik train alles 4x8. En probeer steeds zwaarder te pakken.

Eten

08.00 2 boterhammen+500ml melk met Brinta
    10.00 2 boterhammen Pindakaas
    12.00 2 boterhammen Kipfilet
    13.00 1 Bannan + 1 Manderijn
    17.00/18.00 avond eten ( wat de pot schaft)

20.00 Fitness 1 Uur
    21.00 Fruit + kwark voor het slapen gaan.

Probleem

Ik train al 3 maanden met deze schema's, alhoewel is mijn eetschema moeilijk te volgen. Eet nog steeds veel junkfood. ( vooral weekenden )
    Ik ben niet dik , maar mijn lichaam is vettig. Ik zie wel vooruitgang in de 3 maanden die ik heb getraind. Zoals bredere schouders, grotere borstkas( lijen tussen borsten) Biceps en triceps worden groter. Maar mijn lichaam blijft zacht ( vet) en het voelt niet stevig aan. Lijkt wel waterig?
    Zal ik elke fitness dag 40 minuten Cardio doen? Maar dan kom ik geen massa meer aan?
    k wil graag een mooi gespierd lichaam hebben, niet te overdreven. ( beachboy? )

Kilo: 78
    Lengte: 1.80
    Supplementen : Geen!

Reacties zijn welkom!!!
    Last edited by sado; 08-01-2009, 23:28.

Benen en rug op 1 dag was geen succes las ik in andere topics..

even ballen tonen en dat junkfood laten staan.. kan me eigenlijk moeilijk indenken in jou situatie... want heb ik erge trek ( honger hebben ze in simbabwe namelijk ) en zou in de mc donalds zitten ga ik alsnog naar huis want die troep hoef ik allemaal nie
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

En neem je voedingsschema eens onder de loep... Bereken je dagelijke behoefte en kijk wat je er nu van bakt... En neem iedere maaltijd apart ook eens onder de loep (alleen fruit is namelijk geen maaltijd)...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Voeding: vrij laag in vetten en eiwitten en hoog in koolhydraten, die verhoudingen zou je kunnen bekijken. En eens met Pinada.

Verder mis ik in je schema een oefening voor de onderrug, en vind ik dat je teveel aandacht besteedt aan kleine spiertjes terwijl je maar 2 fatsoenlijke oefeningen voor je benen doet.
        Life's what you make it!

Comment

zoals sis al zegt: te veel tri en biceps. Laat die buiten en binnenbeen weg. Kijk voor betere oefeningen voor hamstring en quadriceps. Pak 2 oefening voor deze 2 en dan nog iets voor de kuiten en je hebt de benen dag

Dan nog iets: op rug dag -> shoulders shrugs?
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

hmm oke , ik zal beter opletten op mijn Eten..
            En ja die shoulder shrugs las ik op I-net dat het voor je Rug is ? ?
            Kan het verkeerd hebben hoor,

Maar wat kan ik eraan doen dat mijn lichaam niet zo vettig uitziet? Een beetje steviger is wel mooier.
            met tshirt merk je er niks van , maar als ik het uitdoe zie je toch vetjes.
            Gewoon geduld hebben en doorgaan met fitnessen? of iemand een specifieker tip?

Comment

lees de stickies, zowel training als voeding zijn niet optimaal
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Zoals Shred zegt: verbeter je eetgewoontes en maak een goed trainingschema en je komt er wel
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Tjaa eetschema en het trainingsschema vind ik ook niet geweldig zou inderdaad de sticky's gaan lezen en er dan opnieuw een schema van maken!
                  Alhoewel je dus wel vooruitgang boekt maar zeker geen optimale vooruitgang!

Je kan niet in massa aankomen en in vet afvallen maar wat je wel kan doen omdat je toch pas net traint, kracht training doen met interval training (dus cardio) ivm met je vetkwabben weg te werken
                  Eerste tijd dat iemand kracht training gaat doen kun je beide gek genoeg naarmate je langer traint word dit steeds moeilijker totdat je op en punt komt dat het niet meer gaat en dan moet je kiezen of bulken of cutten! In jou geval zou ik dus gewoon beide doen kt en ct.

Uiteraard wel uitrekenen wat je nodig hebt aan voedingsstoffen en calorien en shit

succes

Comment

Originally posted by sado View Post
                    hmm oke , ik zal beter opletten op mijn Eten..
                    En ja die shoulder shrugs las ik op I-net dat het voor je Rug is ? ?
                    Kan het verkeerd hebben hoor,

Maar wat kan ik eraan doen dat mijn lichaam niet zo vettig uitziet? Een beetje steviger is wel mooier.
                    met tshirt merk je er niks van , maar als ik het uitdoe zie je toch vetjes.
                    Gewoon geduld hebben en doorgaan met fitnessen? of iemand een specifieker tip?

De shrugs zijn voor je traps

Comment

bicep tricep beide 1 oef schrappen. bij de benen die binnen kant buiten kant benen bullshit weghalen.

je begint goed met squat en lunges, voeg de leg press en leg curl toe eventueel nog 1 voor de kuiten

verder je voeding lees de sticky ff door, dit is teveel moeite om aan te passen omdat er gewoon simpelweg teveel mist
                      gok dat je rond de 1800-2200 kcal nu binnenkrijgt. en dat is net de basisbehoefte voor een gezonde hollandse jongen in complete rust

kwa je looks, verander je eten, skip het junkfood, eet clean en je vet verdwijnt vanzelf en je waterige look ook. snap dat het een hobby is, maar beperk het "lekkere eten bij de mac snackbar burger king KFC" zoveel mogelijk. je hoeft neit helemaal clean te leven. al is het wel het beste om het snelste resultaat te boeken.

Comment

Junkfood eruit! En ook een tijdje geen alcohol meer. Ga je echt richten op scherp worden door een goed fullbodyschema te volgen waar je 3 tot 4 keer per week cardio bij doet. Als je eenmaal strak genoeg bent naar jouw zin kun je je doelen weer bijstellen en eventueel massa gaan winnen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X