Beginner's fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen db squats. Gewichten zijn te laag om wat mee te kunnen, plus dat me iets bij staat van Poliquin die uitlegde hoe je je schouders in een kutpositie manoeuvreerde en je ze de vernieling in ging helpen.

Calf raise is wel en niet een iso. Volgens de definitie van het aantal gewrichten niet, als je echter kijkt naar de spieren wel. Je pakt namelijk zowel je soleus als je gastrocnemius (tenzij je een lichte knik in je knieën houdt, dan schakel je je gastrocnemius uit omdat die over het kniegewricht loopt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Geen db squats. Gewichten zijn te laag om wat mee te kunnen, plus dat me iets bij staat van Poliquin die uitlegde hoe je je schouders in een kutpositie manoeuvreerde en je ze de vernieling in ging helpen.

Calf raise is wel en niet een iso. Volgens de definitie van het aantal gewrichten niet, als je echter kijkt naar de spieren wel. Je pakt namelijk zowel je soleus als je gastrocnemius (tenzij je een lichte knik in je knieën houdt, dan schakel je je gastrocnemius uit omdat die over het kniegewricht loopt.
      Voor de rest is dit schema wel goed? Dumbell squats dus vervangen met barbell squats right?

ik ga er ook nog Shrugs bijgooien en er mist nog iets voor mijn gevoel.

Comment

Als je elke training de lunges afwisselt met romanian deadlifts wel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bierbuikje, kwarkarmpjes? Recept Meer Cardio, en let op je voeding..

Comment

Originally posted by pippi View Post
            Bierbuikje, kwarkarmpjes? Recept Meer Cardio, en let op je voeding..
            Bullshit. Goede voeding en KT is al bijna genoeg. Daarnaast zou je op niet trainingsdagen nog HIIT of Tabata kunnen doen.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X