Originally posted by meemai
View Post
1. je vraagt om advies maar vervolgens sla je dit in de wind en doe je eigenwijs.
2. Je motivatie zet ik ook maar mijn vragen bij. Tuurlijk doe je niet meteen 30 kilo maar denk je dat een arnold schwarzenegger ook zo is begonnen? Kom op ey.
3. En iedereen wordt wel na een bepaald aantal reps moe. Ik zou bijvoorbeeld niet meer dan 30 tot 40 reps met elk gewicht kunnen doen ( 0 tot 6) dat wil nog niet zeggen dat ik de 12 keer met bijv. 10 niet haal. Overal moet je wel ergens mee beginnen. Je ziet iemand toch ook niet ongetrained de marathon lopen .
4. Als jij nu thuis gaat trainen wie houdt er toezicht op hoe jij die oefening uitvoert? Ik heb thuis ook gewichten , maar juist de begeleiding zorgt ervoor dat ik op de sportschool ga trainen. Bij ons krijg je zo wat een beuk voor je kop als je je rug niet goed recht houd enz.
+ Good luck met barbells + dumbells en gewichten aanschaffen. Gaat je moeder ze op je schouders tillen ?
5. Van schema's heb ik ook geen kaas gegeten maar als jij aan de slag gaat en wat probeert krijg je vast op en aanmerkingen. Gebeurd nu bij mij ook !
Comment