Me trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Me trainingsschema

Dag 1) borst/rug (fennel)
    - Dumbell bankdrukken
    - Schuindrukken met vaste stang
    - Flyes
    - Optrekken (met helemaal hangen)
    - Roeien met machine (in de hoek)
    - Roeien met dumbells
    - Schouderophalen met dumbells
    - Stang naar je kin optrekken
    - Onderug

Dag 2) Benen/schouders (fennel)
    - Kniebuigen op schijven gaan zitten
    - Benen omhoog brengen
    - Hakken tegen billen machine
    - Uitstappen met dumbells
    - Kuiten zitten/staand
    - Met stang boven hoofd drukken
    - Armen zijwaarts heffen
    - Buikspieren

Dag 3) armen (thuis)
    - Smal opdrukken
    - Triceps naar hoofd toe
    - Biceps met stang
    - Biceps met dumbells

4 setjes,8 herhalingen.
    kan gewichten er nog niet bijzetten omdat het een nieuw schema is.
    Is dit een goed schema om wat breder te worden?

voor de namen van de oefeningen moet je hier eens kijken: Huge Exercise Video Database - 600+ Exercises With Pics & Instructions!
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

als je maar 2 keer naar de gym kan/wil, ik het mss ook beter een fullbody-schema te volgen
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

1) Velen zullen het op prijs stellen als je je eerst even voorstelt in het voorstelgedeelte van het forum.
        2) Lees de stickies, daarmee kun je waarschijnlijk direct aan de slag, daar staat o.a. ook een mooi beginners schema.
        3) Alvast de eerste tip (zul je ook terug vinden in de stickies); met alleen trainen word je niet breder, je zult daarnaast heel veel en goed moeten eten.

Wanneer je je wat ingelezen hebt is het ook voor anderen een stuk makkelijker om je verder op weg te helpen

Veel succes ermee!

Comment

indd ik zou dan ook vor fullbody gaan als je maar 2 x naar sportschool gaat want vind dit eerlijk gezegt echt een raar schema .. is een soort split , lijkt het . maar dan pak je bost en rug op 1 dag .. dat heb ik nog niet eerder gezien dus of heeeeeeel orgineel of niet zo brilliant
          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

hoi welkom in jou geval prima schema niets meer aandoen,

Comment

Bij rug alleen stang naar je kin weghalen, armen zou ik nog 1 voor biceps+1 voor tricep bij doen en bij schouders nog 1 voor de achterkant en evt nog 1 extra voor voorkant/middenkant

Comment

ey gasten,
                ik ben degene die dit schema voor hem heeft gemaakt, ik doe zelf al 2 jaar trainen (met wisselende resultaten, wist in het begin niet wat ik deed) maar mischien een paar ophelderingen bij zijn schema:
                - die namen die weet ik wel (upright rows bv, side raises enz.) maar hij niet en het is geen rocket science, het is trainen, bij mij in de gym trainen veel buffe mensen die de bench press zelfs "chest press" noemen enz. :P
                - fullbody heeft hij altijd gedaan (schema: bench press/rows/squats/chins/dips) maar hij wou nu eens iets anders
                - hij heeft zn leeftijd geheim gehouden maar het is een aardig jong mannetje dus daarom zitten er geen deadlifts bij oid, squats kunnen imo wel mits hij goede vorm heeft daarvoor boxsquats (op schijven zitten, zo heb ik het maar beschreven)
                - dat van die voeding heb ik hem ook al 100x verteld, en hij kan aardig eten alleen eet hij niet regelmatig genoeg, maarja het is zijn leven:P

grts. dominique

Comment

Buff of niet, het is handig als je feedback wil op je schema om de namen erbij te zetten. Plus dat je zelf weet wat je aan het trainen bent.
                  Squats en deadlifts kunnen prima voor een jong iemand, check maar even de trainingssticky over tienerbodybuilding.
                  Voeding is belangrijk maar als je jong bent moet je ook gewoon goed groeien( in de lengte) dus geen gecut. Eerder gewoon goed op onderhoud eten
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

gecut sowieso niet, die gast schat ik ongeveer 6-8% BF (je ziet abs en overal aders) :P deadlift kan mischien wel maar waarom? mijn persoonlijke ervaring zegt dat als je squat en gewoon goed lb traint + je doet goed je rows ed dat je er niet minder om gaat deadliften

Comment

deadlift is een grote compound, je pakt benen onderrug bovenrug onderarmen buikspieren. Dus zeker een oefening die je moet doen om overal massa te pakken
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

hij doet maar maar niet onder mijn verantwoordelijkheid, als ik hem laat deadliften krijg ik ze van iedereen over de kloten

Comment

Originally posted by dominiquejanssen View Post
                          hij doet maar maar niet onder mijn verantwoordelijkheid, als ik hem laat deadliften krijg ik ze van iedereen over de kloten
                          Moesten we nu eens weten hoe oud hij is... Bij iemand van 12 is dat idd niet goed. Maar iemand van 17 kan het dan weer wel.
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ziet er wel goed uit. Je kan ook kiezen om voor hamstring nog wat rom. deadlifts toe te voegen en dan bijv. gewoon 15hh. als je al zwaar squat. Als je die niet toevoegt zou ik wel een andere oefening kiezen voor hamstrings, je pakt ze nu niet specifiek aan.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Ziet er wel goed uit. Je kan ook kiezen om voor hamstring nog wat rom. deadlifts toe te voegen en dan bijv. gewoon 15hh. als je al zwaar squat. Als je die niet toevoegt zou ik wel een andere oefening kiezen voor hamstrings, je pakt ze nu niet specifiek aan.
                              hakken tegen de billen = lying leg curl :P

kdenk dat ie nie ze leeftijd wil prijsgeven maar is iig onder de 16

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X