Hoi, ik train inmiddels 3 jaar, ben 1,83 en 80 kg.
Het eerste jaar trainde ik alle spiergroepen elke dag ongeveer 2 x per week,
Het tweede jaar alles op elke dag ongeveer 4 keer per week
Het afgelopen jaar train ik 6 keer per week, en heb ik mijn training door 2en gedeeld.
1. Borst, Schouder, Triceps, Buik, Onderrug
2. Rug (lats) Bovenbenen, Kuiten, Biceps
Maandag, Woensdag en Vrijdag train ik Borst, Schouder enz.
Dinsdag, Donderdag, Zaterdag train ik Rug, benen enz.
De laatste tijd boek ik niet meer zoveel vooruitgang, ik denk dus dat ik te veel train. Wanneer ik hierover op google ga zoeken vind ik ook enkele sites waarop staat: train bijv. 4 keer per week
Mijn vragen:
1. Is 6 keer per week te veel? Als je in acht neemt dat ik mijn trainingsschema in 2en gedeeld heb.
2. Als ik minder zou gaan trainen, bijv. 4x per week. Is mijn schema dan een goed schema om te blijven toepassen?
Kunnen jullie mij nog andere dingen aanraden die ik misschien over het hoofd zie?
Alvast bedankt
Het eerste jaar trainde ik alle spiergroepen elke dag ongeveer 2 x per week,
Het tweede jaar alles op elke dag ongeveer 4 keer per week
Het afgelopen jaar train ik 6 keer per week, en heb ik mijn training door 2en gedeeld.
1. Borst, Schouder, Triceps, Buik, Onderrug
2. Rug (lats) Bovenbenen, Kuiten, Biceps
Maandag, Woensdag en Vrijdag train ik Borst, Schouder enz.
Dinsdag, Donderdag, Zaterdag train ik Rug, benen enz.
De laatste tijd boek ik niet meer zoveel vooruitgang, ik denk dus dat ik te veel train. Wanneer ik hierover op google ga zoeken vind ik ook enkele sites waarop staat: train bijv. 4 keer per week
Mijn vragen:
1. Is 6 keer per week te veel? Als je in acht neemt dat ik mijn trainingsschema in 2en gedeeld heb.
2. Als ik minder zou gaan trainen, bijv. 4x per week. Is mijn schema dan een goed schema om te blijven toepassen?
Kunnen jullie mij nog andere dingen aanraden die ik misschien over het hoofd zie?
Alvast bedankt
Comment