Mijn Trainingsschema... reactie's alstublieft

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    voor je lower body zou ik:

5x8 squatten
    5x8 lunges
    3x8 les presses
    3x8 leg extension
    3x8 leg curl
    5x8 sitting calve raise
    3x8 standing calve raise

dat is opzich wel een lekker zware training.
    beetje teveel van t goede voor iemand die weinig benen trainde?

zou beginnen met squats, romanian deadlifts, leg extention, leg curl, standing calves, seated calves. Dat zal de eerste dag voor genoeg spierpijn zorgen.
    later meer oefeningen erin. Daarnaast zou ik meer oefeningen doen en minder setjes. Als je zoveel setjes per oefening wil doen doe er dan gewoon minder verschillende.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ja misschien iets teveel voor een beginner qua benen
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        ja misschien iets teveel voor een beginner qua benen
        zoveel deed ik zelfs niet eens hoor, en benen is mijn beste spiergroep.
        Op een benendag deed ik:
        - 3x10 squats
        - 3x10 deadlifts
        - 3x10 leg press
        - 3x10 leg extention
        - 3x10 leg curl
        - 3x20 staand kuiten
        - 3x15 zittend kuiten

Dat is naar mijn idee genoeg.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

pfoeh dat vind ik aardig wat been oefeningen vergeleken met wat ik nu doe, alleen al de bovenstaande oefeningen weet ik niet allemaal van hoe uit te voeren.

Maar ik hoor gemengde reacties, de één zegt b.v. 1x per week benen en de ander 2x per week.. met mijn been oefeningen die ik nu doe ben ik wel vrij bekend alleen misschien doe ik sommige al telang en ik hoorde iets van gewenning en dat je spieren dan minder snel groeien als je tijden dezelfde oefening doet? Squatten en lungen zou ik dan zeker wel willen proberen.. Squatten heb ik al eerder gedaan maar het duurt even voordat je zeker bent dat je de oefening goed uitvoert en hem op een hoger gewicht kan gaan doen. Ik deed 2 squat oefeningen eentje met me benen naast elkaar en eentje waarbij de ene wat naar voor en de andere naar achter stond is het dan beter om die weer in mijn roostertje te doen? Want mijn rooster zag er eerst zo uit

ene dag : borst rug schouders buik
          volgende dag: benen biceps triceps en buik( buik valt zowiezo af)
          enz. Is het voor een beginners rooster misschien slimmer om rond de 5 been oefeningen te doen want die lijsten van jullie leken met toch wat teveel van het goeie gheghe Opzich was ik wel blij met deze indeling maar konden bepaalde oefeningen naar mijn mening wel beter.. daarbij wil ik dan gaan proberen op maandag en vrijdag een half uur tot een uur cardio toe te voegen en woensdag gewoon een cardio ochtendtje te maken en dus niet bepaalde spiergroepen 3x per week trainen en buik helemaal niet 5x per week.

Comment

wat ik ook niet snap, iemand zei niet 3x per week 1 bepaalde spiergroep trainen maar waarom kan 3x per week fullbody dan wel:S ik hoor verschillende meningen en sommige spreken elkaar tegen dus word der niet echt wijzer van:S

Comment

Bij full body doe je minder oefeningen, heel simpel. Stel dat je bij een split je borst 1 of 2 keer per week traint telkens met 3 oefeningen, bij full body doe je dan maar 1 of 2 oefeningen.
              @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X