3 daagse trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat jullie een beetje een verkeerd beeld krijgen van mij
    Ik dacht namelijke dat het gewoon gebruikelijk was om dat te vragen. Om schema's en dergelijke. En ik insinueer dat niet General Sorry als het zo over kwam. Maar ik vind het gewoon moeilijk om hier iets te vinden en wat geloofwaardig is op de 1 of andere manier. Ben nooit zo goed geweest in forums lezen namelijk.
    Waar staan jou fullbody schema's General?

Comment

Sticky bij trainingsschema's.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Maar die is voor beginners.
        En die ga ik (ben ik) zeker volgen.
        Maar over 6 weken ongeveer moet ik overgaan op een andere. Die kan ik niet vinden.
        Tot nu toe bedankt voor jullie geduld.

Comment

die is niet alleen voor beginners. Ik doe zelf nu ook weer een fullbody training, die een beetje lijkt op die sticky enige verschil is dat ik geen buik doe en 1 extra borstoefening pak.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by chrisque View Post
            Maar die is voor beginners.
            En die ga ik (ben ik) zeker volgen.
            Maar over 6 weken ongeveer moet ik overgaan op een andere. Die kan ik niet vinden.
            Tot nu toe bedankt voor jullie geduld.

Dan heb je dus 6 weken om je hier in te lezen over het hoe en wat met betrekking tot trainingen en zelf met een voorstel te komen .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bedankt General!

HAhahaaha, en Pinada, wat ben jij een harde. Maar dat zal wel komen omdat ik niet de eerste ben.
              Maar normaal ben ik echt iemand die alles uitzoekt. Dat zal ik nu ook zeker wel doen.
              Thanks.

Comment

Originally posted by chrisque View Post
                Bedankt General!

HAhahaaha, en Pinada, wat ben jij een harde. Maar dat zal wel komen omdat ik niet de eerste ben.
                Maar normaal ben ik echt iemand die alles uitzoekt. Dat zal ik nu ook zeker wel doen.
                Thanks.
                Je bent inderdaad niet de eerste, maar dat is niet zozeer de reden. We geven gewoon geen kant-en-klaar schema's (behalve die van GenIx), je zal het zelf in elkaar moeten brouwen. Daar leer je gewoon veel meer van! Bovendien zul je zelf moeten uitzoeken wat voor jou werkt (de één gaat beter op een split dan op een fullbody bijvoorbeeld).

Comment

The next best thing van kant en klare schema's is Zomer Sticky en dan onderaan laatste toevoeging.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X