Aantal pms gekregen om dat artikel te posten. Bij deze. Ik kan geen oordeel geven of het schema goed is of niet. Enige wat ik wil is deze aanpak even onder de aandacht brengen...paar weken overtrainen zodat je toch groeit terwijl je op strand ligt
Artikel Mens Health "Overtraining voor zomer"
Collapse
X
-
Lijkt me logisch, denk dat iedereen dit zowiezo wel doet zelfs de beachboy Die redeneren, shit tis zomer ik moet MMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR benchen, raken overtraint tadaa. En mensen die het al tijdje doen zullen het waarschijnlijk ook doen. Nadeel ervan is dat je eerste paar dagen op vakantie te sterven ligt van de spierpijn en omdat het eten er vaak vertieft is je herstel ook niet echt vloeiend verloopt.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik heb het gelezen en vraag me af of dit gaat werken. Het doel is om je metabolisme flink op te jagen gedurende 4 weken zodat je tijdens 2 weken vakantie vet blijft verbranden zonder training terwijl je lichaam zich aan het herstellen is.
Ik ben half april begonnen met trainen en zoek nog steeds naar een goede mix waarin ik kan hardlopen en 3 keer per week krachttraining kan doen. Ik merk dat ik mijn rust echt wel nodig heb en ik train vaker 5 (3 x FB, 2 x lopen) dan 6 (3 x FB, 3 x lopen) keer per week. Nu heeft dit voor een groot deel te maken met trainingsintensiteit en herstelvermogen, maar je zult in die 4 weken goed moeten opletten dat je niet te hard traint, anders ben je al op voor je aan het eind bent.
Verder vraag ik me af hoeveel vet je zult verbranden als gevolg van je verhoogde metabolisme en vooral ook of dit opweegt tegen een veranderd eetpatroon tijdens je vakantie. Reken er niet op dat deze aanpak zware stapavonden met veel alcohol en ongezond eten compenseert...
Ben wel benieuwd of iemand het gaat uitproberen...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...7 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: