discussie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

x2 on squat or go home (afgezien van HIT)
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

cable cross eruit 4 is genoeg (als dip voor je borst is)
      schouders en biceps omwisselen. kan eventueels chouders ook bij borst erbij doen (3 borst 2 tricep 2 schouder oef)
      deadlift naar benen dag.
      voor traps bij je rugdag zou ik shrugs bijvoegen.
      eventueel buik kan je nog op benen dag erbij doen.

Comment

Die vriendin mag een avond lang pijpen voor straf want jij hebt gelijk. 72 uur herstellen is bullshit, alles is afhankelijk van intentiteit + volume. Zo zal je van de ene training binnen 1 dag herstellen en de andere pas na een week.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

exactly. thank you.

helaas heb ik gelijk ja. het zou veel makkelijker zijn als er een gouden regel zou zijn om je workouts te timen.

Comment

Originally posted by Opstal View Post
            exactly. thank you.

helaas heb ik gelijk ja. het zou veel makkelijker zijn als er een gouden regel zou zijn om je workouts te timen.
            ik zou gewoon adon1s advies nemen er haar flink wat cardio latne verichten env ooral zorgen dat ze meer weddenschappen met je sluit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X