Wat is het beste?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is het beste?

Hallo allemaal,

Ik heb nu zomer vakantie en ik kan nu elke dag trainen.
    Wat is dan het beste elke dag 1 spiergroep.
    Of gewoon 2 spiergroepen op een dag? met bijv dag rust er tussen.

mvg

Originally posted by Martijn1990 View Post
    Hallo allemaal,

Ik heb nu zomer vakantie en ik kan nu elke dag trainen.
    Wat is dan het beste elke dag 1 spiergroep.
    Of gewoon 2 spiergroepen op een dag? met bijv dag rust er tussen.

mvg
    ik zou zeggen,probeer het uit.'
    doe 1 week elke dag 1 spiergroep of 2 weken.
    en daarna 1 of 2 weken 2 spiergroepen op een dag
    en kijk daarna bij welke manier van trainen je beste progressie maakt en je het lekkerste bij voelt

good luck

Comment

Ik denk dat het van jezelf afhangt, als je al ver gevorderd bent zou ik 1 spiergroep per dag en doe je meer oefeningen met die spiergroep dan je normaal doet. Anders zou ik gewoon voor 2 spiergroepen gaan, is ook heel effectief en je rust meer. Ligt aan jiu wat je wil.

Comment

Zou zoiezo niet elke dag trainen. Daarnaast geloof ik niet echt meer in de gebruikelijke hoog volume splitschema's. Ub/lb of fullbody werken veel beter bij mij.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je vakantie hebt kun je best 2x op een dag trainen, bijv. 's morgens borst, 's avonds rug, maar anders zou ik het gewoon splitten over verschillende dagen. Ik weet niet of je verder nog werkt ofzo? Anders zou ik het idd niet doen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Als je vakantie hebt kun je best 2x op een dag trainen, bijv. 's morgens borst, 's avonds rug, maar anders zou ik het gewoon splitten over verschillende dagen. Ik weet niet of je verder nog werkt ofzo? Anders zou ik het idd niet doen.
            Denk niet dattie dat bedoelt jordy

OT; weet niet meer, merk niet echt verschil in 1x per week uberhard of 2x per week wat minder. Heb wel idee dat qua "vorm" (weet niet hoe ik het anders moet zeggen, bij mij krijgt chest vollere vorm als ik 1x per week gruwelijk aan pak ipv 2x wat minder) dat 1x volledig groepen aanpakken meer resultaat opleverd. Echter merk ik voor benen en rug dat 2x per week beter is
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

regel?

Ik denk niet echt dat er een algemene regel is,iedere persoon is weer anders,wat voor de een goed is geld weer niet voor de ander.by mij persoonlijk werkt bevoorbeeld bisceps en trisceps combinatie training byzonder goed:3setjes v. 8 reps bisceps en direct daarna hetzelfde voor trisceps daarna pas rust enzo 3 oefeningen voor elk.ook denk ik dat het belangryk is niet telang in het zelfde schema te blijven hangen zodat je je lichaam blijft chokeren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X