trainingschema van de sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hah dat klinkt wel cool falstyr, alleen ben ik echt een f*cking noob met losse gewichten, maar wil o zo graag leren je hebt men voedingsschema gelezen en weet hoe ver ik al ben gekomen, ik wil verder ik zit trouwens bij fitness centrum rijsdijk en heb hier echt geen fijn gevoel als ik bezig ben, het is echt druk zeker bij de losse gewichten, en die instructeur vind crunches de beste oefening die er bestaat voor je abs.. ik vind het de beste oefening om krom te gaan lopen...

lijkt me wel een leuk idee maar moet ik wel nog 2 maanden uitzitten bij men huidige sportschool :P, mijn kuit spieren zijn al zo groot als een 1 liter fles :P iets kleiner haha.

Ohja en niet naar die man luisteren is geen optie, hij haalt je gewoon weg bij het ding waarmee je bezig bent, ik ga dus zoizo weg!

Comment

Originally posted by Michaelp View Post
      Ohja en niet naar die man luisteren is geen optie, hij haalt je gewoon weg bij het ding waarmee je bezig bent, ik ga dus zoizo weg!
      W00t! Geef die man eens heel snel een Bodynet account.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Gewoon je verlies accepteren en die 2 maanden betalen en per direkt ergens anders gaan sporten. Wel vreemd overigens. Die eigenaar en zijn zoon weten hoe je moet sporten dus snap je probleem niet. Zal wel een nieuwe instructeur zijn dan. Maar zo goed is die gym niet. Ze hebben 2 irritante kut smiths en geen fatsoenlijke plek om te squaten/deadliften. Krachthokje achterin is te klein en met 4 man er in is het vol. Om nog maar te zwijgen over hun irritante fat grip zandgevulde dumbels

Rijsdijk is niet zo ver hier vandaan. Ik zit bij het winkelcentrum kort ambacht waar de nieuwe bas vd heijden zit :P

Tja fucking n00b. Dan leer ik je gewoon alles. Zo moeilijk is het niet. Beginnen we gewoon met box squats tot je de techniek door hebt hoe je moet zitten
        Last edited by Falstyr; 13-10-2009, 20:49.

Comment

nee het is de eigenaar en zoon, hij houd van machines en zittende oefeningen.

hmm moet der ff een nachtje over slapen het klinkt wel heel erg goed, kan ik wel veel verder komen dan in de sportschool, haha ben pas net 2 weken ingeschreven daar erg zeg
          Last edited by Michaelp; 13-10-2009, 21:01.

Comment

Ik vraag geen geld voor de eerste 2 maanden. daarna 25 euro p/m :P

Comment

haha zo weinig rijsdijk is 40 p/m :P:P

Comment

ohja en de kwantum kortingen kunnen ook leuk zijn bij powersupplements als jij teminste ook je whey daar koopt (stomme 5 minuten edit)

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Je zit fout. Eindhoven .
                  Pin is on top of things, correct

Zit nu op de TU unigym in Eindhoven, welke over the top alles heeft, kan niet beter. Naja tis druk maja
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha zo weinig rijsdijk is 40 p/m :P:P
                    Hmmm....misschien de prijs iets verhogen dan maar. Des te sneller kan ik de gewichten uitbreiden en nog een apparaat of 2 voor meer oefeningen :P

Comment

Nouw ik had dus dat schema uitgeprint en toen ik naar binnen liep moest die het gelijk zien, hij zij dat het een powerlift schema was en helemaal niks is.
                      hij kraakte oefeningen zoals deadlift en squat af met als reden dat ze super slecht voor je rug zijn. hij zij ook dat het de oefeningen slecht zijn om 3x per week te doen want dan krijgt geen enkele spiergroep rust.
                      Wat een pannekoek. Ik vind het toch wel heel erg schandalig dat zo iemand je nog onzekerder maakt. Terwijl hij zou moeten zorgen dat jij samen met hem op een goede manier aan het trainen komt.

De straat op met zo'n gast. Denkt zeker ook nog dat ie er heeeel veel verstand van heeft.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                        Wat een pannekoek. Ik vind het toch wel heel erg schandalig dat zo iemand je nog onzekerder maakt. Terwijl hij zou moeten zorgen dat jij samen met hem op een goede manier aan het trainen komt.

De straat op met zo'n gast. Denkt zeker ook nog dat ie er heeeel veel verstand van heeft.
                        Ben ik het helemaal mee eens, en de het is ook nog echt heel klein daar, je kan je kont niet keren als je met 4 man daar binnen staat zoals fallus al zij .
                        fitness rijsdijk zwijndrecht

Originally posted by Falstyr View Post
                        Hmmm....misschien de prijs iets verhogen dan maar. Des te sneller kan ik de gewichten uitbreiden en nog een apparaat of 2 voor meer oefeningen :P
                        Zou wel handig kunnen zijn ja , het lijkt me overigens wel een goed idee heb je msn ofzo, kunnen we ff verder kijken.
                        Ik wil trouwens niet als jouw alleen voor kracht trainen, ik wil me pens weg hebben en voor kracht trainen voor zover dat kan :P.
                        Je moet dan wel echt weten dat ik een totale beginner ben en niet eens in de buurt kom van de gewichten die jij tilt :P.

Ik woon in ambacht aan de weteringsingel, dat is dus volgends mij gewoon goed te doen op de fiets ;D.

Comment

Ik wil trouwens niet als jouw alleen voor kracht trainen, ik wil me pens weg hebben en voor kracht trainen voor zover dat kan :P.
                          Je moet dan wel echt weten dat ik een totale beginner ben en niet eens in de buurt kom van de gewichten die jij tilt :P.

Ik woon in ambacht aan de weteringsingel, dat is dus volgends mij gewoon goed te doen op de fiets ;D.
                          aan dik gedrukte werkt falstyr ook druk aan

Comment

Beste Michaelp, wat zeg je nu toch, Je komt niet in de buurt van de gewichten die hij tilt?.. Denk je niet dat iedereen zo ooit begonnen is? Niets om je voor te schamen, het is al mooi dat je er nu iets aan gaat doen.. Succes man

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Beste Michaelp, wat zeg je nu toch, Je komt niet in de buurt van de gewichten die hij tilt?.. Denk je niet dat iedereen zo ooit begonnen is? Niets om je voor te schamen, het is al mooi dat je er nu iets aan gaat doen.. Succes man
                              ohh ik schaam me er ook niet voor hoor maar dat hij het maar weet .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X