hah dat klinkt wel cool falstyr, alleen ben ik echt een f*cking noob met losse gewichten, maar wil o zo graag leren je hebt men voedingsschema gelezen en weet hoe ver ik al ben gekomen, ik wil verder ik zit trouwens bij fitness centrum rijsdijk en heb hier echt geen fijn gevoel als ik bezig ben, het is echt druk zeker bij de losse gewichten, en die instructeur vind crunches de beste oefening die er bestaat voor je abs.. ik vind het de beste oefening om krom te gaan lopen...
lijkt me wel een leuk idee maar moet ik wel nog 2 maanden uitzitten bij men huidige sportschool :P, mijn kuit spieren zijn al zo groot als een 1 liter fles :P iets kleiner haha.
Ohja en niet naar die man luisteren is geen optie, hij haalt je gewoon weg bij het ding waarmee je bezig bent, ik ga dus zoizo weg!
lijkt me wel een leuk idee maar moet ik wel nog 2 maanden uitzitten bij men huidige sportschool :P, mijn kuit spieren zijn al zo groot als een 1 liter fles :P iets kleiner haha.
Ohja en niet naar die man luisteren is geen optie, hij haalt je gewoon weg bij het ding waarmee je bezig bent, ik ga dus zoizo weg!
Comment