Fitness en kickbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness en kickbox

Ik fitness nu al een tijdje heb een voedingsschema van 4000-4500kcal ga ook goed vooruit.. gebruik whey en weightgainer
    Ik ga nu kickbox erbij doen
    maandag: borst triceps
    dinsdag kickbox
    woensdag benen biceps
    donderdag rug schouders
    vrijdag of zaterdag kickbox

ik heb al beetje gelezen hierover en als ik serieus wil bodybuilden zal kickbox me in weg staan maar ik wil het allebei.
    Zou ik dan wel blijven doorgaan met voedingschema en suplementen en dan vooral kracht gaan trainen? Nu train ik op massa..
    en dan oefeningen 3x8 op hoog gewicht

je zult toch moeten kiezen welke je het liefste wilt. je kan niet pro worden in alle 2. de echte kickboxers uit thailand trainen vooral op uithouding, toen ik daar was heb ik geen 1 kickboxer gezien die echt breed was. iedereen was slank en laag bf% maar wel zeeeer snel.

maar niets is onmogelijk he maar ik heb nog nooit een pro bodybuilder als pro kickboxer gezien hehe.
    To fear death is to limit life.

Comment

Originally posted by claymore View Post
      je zult toch moeten kiezen welke je het liefste wilt. je kan niet pro worden in alle 2. de echte kickboxers uit thailand trainen vooral op uithouding, toen ik daar was heb ik geen 1 kickboxer gezien die echt breed was. iedereen was slank en laag bf% maar wel zeeeer snel.

maar niets is onmogelijk he maar ik heb nog nooit een pro bodybuilder als pro kickboxer gezien hehe.

Het kan gewoon hoor, breed worden en kickboksen (zie k1 vechters, en nu niet beginnen over AAS). Denk dat Alistair Overeem niet vreemd zou staan op een bodybuilding podium

Maar bedenk wel dat datgene wat je verbrandt met het boksen erbij moet eten/drinken.
      Groeten

Comment

en de echte kickboksers komen uit nederland niet uit thailand

Comment

ik hoef ook geen pro bodybuilder te worden
          wil wel kickboxwedstrijden doen ik ben nu aan het bulken en binnekort cutten tot onder 81k
          dan kom ik bij lagere gewichtsklasse

@revius dus ik zou nog meer kcal binnen moeten krijgen? want 4000kcal is al 1000kcal boven mn behoefte

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
            ik hoef ook geen pro bodybuilder te worden
            wil wel kickboxwedstrijden doen ik ben nu aan het bulken en binnekort cutten tot onder 81k
            dan kom ik bij lagere gewichtsklasse

@revius dus ik zou nog meer kcal binnen moeten krijgen? want 4000kcal is al 1000kcal boven mn behoefte
            Als je er ook nog een uur bij kickboxt wordt je behoefte nog groter he.
            Groeten

Comment

Oke, nja ik zal wel zien hoe het gaat tis wel druk allemaal, maar moet kunnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X