oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

benen
    squat
    sumo deadlift
    legpress
    leg extension
    leg curl
    smith machine calf raise

rug biceps traps
    Bent over row
    deadlift
    chin ups
    hyper extension
    cable bicep curl
    dumbel machine curl
    preacher bicep curl
    dumbel shrugs

borst triceps schouders

Benchpress
    dippen
    cable crossovers bent over
    pec dec
    military press
    cable upright row
    dumbel front raise
    dubel lateral raise
    dumbel tricep extension
    cable triceps extension with vbar
    skullcrushers

dan word dit hem..
    3e dag is wel erg druk in vergelijking met dag 1..
    en als ik alles in setjes van 3x8 doe vol gewicht is dat dan goed?
    of compounds vaker?

en is sumo deadlift echt voor de benen ? is dat niet meer voor de rug? kan het nergens vinden

Comment

sumo is meer voor benen ja, en die 3e dag is veel te druk, zou er 1 borst iso uit halen, de front raise en een triceps iso
      Groeten

Comment

borst triceps schouders

Benchpress
        dippen
        cable crossovers bent over
        military press
        cable upright row
        dubel lateral raise
        cable triceps extension with vbar
        skullcrushers

zo
        ik denk dat het hier bij blijft

heb alleen nooit gedeadlift of bent over row.. dus zal wel bij fitness instructeur vragen .

Comment

kleine bump

Ik ben nu een tijdje bezig met mijn schema en ik heb een beetje mijn max gezocht op de oefeningen..
          Ik wil deze oefeningen allemaal 3x6 uitvoeren behalve dippen en optrekken enzo die doe ik 3x10.
          Ik heb alleen gelezen dat de 1e oefening van elke spiergroep (bijv. benchpress squat rackpull) beter een paar opwarmsetjes van te voren nodig hebben dus zou ik de 3 1e compound oefeningen bijvoorbeeld 6x6 kunnen doen waarbij de 1e 3 sets opbouwend zijn... Of moet ik dit bij alle spiergroepen doen? Dus 1e oefeningen voor triceps en biceps en schouder ook opwarmsets?

Of zit ik helemaal verkeerd..? Hier mijn schema met mijn gewichten die ik pak.
          Als iemand nog suggesties of aanpassingen heeft voor mijn schema hoor ik dat heel graag!

Leg shoulders
          squat 85kilo
          sumo deadlift 75 kilo
          leg extension 80 kilo
          leg curl 70 kilo
          smith machine calf raise 100 kilo

Seated military press 40 kilo
          lateral fly's 10kil’ per arm
          cable upright row 60 kilo

back biceps

Rack pulls 80 kilo
          Bent over row 65 kilo
          wide pull ups 3x6
          face pulls 50kilo
          hyper extension bw+20kilo

cable bicep curl 50kilo
          preacher bicep curl 15kilo

chest triceps

Bench-press 60kilo
          incline dumbbell press 16 kilo
          cable fly’s 30 kilo

dipping
          triceps v-bar pushdown 60 kilo
          Skull crusher 30 kilo

Comment

vandaaag rug trainen

Comment

Voor biceps zou ik de cable vervangen voor dumbbells... En waarom 2 oefeningen biceps en 3 triceps?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Voor biceps zou ik de cable vervangen voor dumbbells... En waarom 2 oefeningen biceps en 3 triceps?
                ik doe preacher curl met dumbels

en dippen weet ik niet bij welke spiergroep ik moet doen zou net zo goed bij borst kunnen..

maar wat vind jij van die opwarmsetjes ? zou ik dat alleen bij de 1e oefening van de training doen? bijvoorbeeld borst dag: bankdrukken 6x6 waarvan de 1e 3 opbouwend gewicht

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                  Ik heb alleen gelezen dat de 1e oefening van elke spiergroep (bijv. benchpress squat rackpull) beter een paar opwarmsetjes van te voren nodig hebben dus zou ik de 3 1e compound oefeningen bijvoorbeeld 6x6 kunnen doen waarbij de 1e 3 sets opbouwend zijn... Of moet ik dit bij alle spiergroepen doen? Dus 1e oefeningen voor triceps en biceps en schouder ook opwarmsets?
                  Mwah, als je borst flink hebt aangepakt met ook oefeningen anders dan flyes, zullen je triceps wel opgewarmd zijn. Ikzelf gooi er dan nog altijd een opwarmsetje achteraan, maar dat is meer ter gemoedsrust. Betwijfel of dat noodzakelijk is, maar ik heb zelf redelijk zwakke ellebogen, vandaar.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Mwah, als je borst flink hebt aangepakt met ook oefeningen anders dan flyes, zullen je triceps wel opgewarmd zijn. Ikzelf gooi er dan nog altijd een opwarmsetje achteraan, maar dat is meer ter gemoedsrust. Betwijfel of dat noodzakelijk is, maar ik heb zelf redelijk zwakke ellebogen, vandaar.
                    Oke, maar de grote spiergroepen hebben wel een paar opwarmsetjes nodig?
                    Dus alleen Squat, Benchpress en Rackpulls..? En de rest laten zoals het is.

Comment

Voordat je begint met trainen zou ik de betreffende spier(groep)en altijd even opwarmen ja.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X