Rippetoe of Stronglifts ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, bedankt man! Weet iemand misschien hoe ik bij seated military press de bar naar m'n borst/nek kan brengen ?

Comment

Zou beginnen met de bar uit het rek te tillen....

Stronglifts is gewoon hetzelfde als billstar? Of..?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Zie dat je al een tijdje wat doet in de gym.
        Maar je moet anders ffies op het forum hier tiener bodybuilding zoeken, dan zie je dat je als jongetje gewoon kan trainen.
        Mits je alles goed doet: rust/training/techniek/voeding/rust dan kun je groeien als een beest en kan je veel sneller gaan als je het over 15jaar pas gaat doen.

personlijk zou ik eerst gaan voor rippetoe en daarna stronglifts want dan kan je echt zwaar gaan met 5x5.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Stronglifts is best een hoge belasting op het lichaam. Met Rippetoe is dit een stuk minder.

Comment

M'n voeding zit al goed, goede verhouding vetten/carbs/proteine en ong 3000 kcal/dag terwijl m'n TDEE op 2500/dag zit dus dat zit al snor Nu had ik gepland om vandaag te beginnen met stronglifts maar heb nu vandaag 3 testen gekregen tegen morge en die zijn niet van de minste Zal zien wat de avond meebrengt, alvast ebdankt!

Comment

doe al rippetoe sinds september, blijft nog altijd goed gaan. als je de basic rippetoe beu bent kan je het schema uitbreiden, staat ergens uitgelegd op bodybuilding.com
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Heb sinds gisteren echte *** pijn in mijn rechter knie, zal even rust nemen en gewicht wat verlagen. Hopelijk is het dan beter

Comment

In je knie zitten geen spieren, dus als je knie pijn doet, is het geen spierpijn.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat raad je aan ? Ijs ?

Comment

betere techniek

Comment

Originally posted by xkevinhox View Post
                        Wat raad je aan ? Ijs ?
                        Zie daar het nut niet van. Ik raad rust aan, en zoals Falstyr al zegt een betere techniek.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X