Zeker respect, van mijn kant ook hoor.. Ik heb terig veel moeite met de 10x10 chin-ups.. En ik mag toch best wel zeggen dat ik er sterk in ben..
german volume training
Collapse
X
-
Ooohw vandaar... Ik zag in jou al n supermens, man... Ik zei ook niet, dat het niet mogelijk was hoor.. Ik ken er wel meer die het echt moeiteloos doen... Maar op de GVT manier had ik het nog niet gezien... Vandaar dat ik er van schrok... Maar nog is het zwaar zat, ik weet het pffffff.. Dus nog respect hoor...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostZeker respect, van mijn kant ook hoor.. Ik heb terig veel moeite met de 10x10 chin-ups.. En ik mag toch best wel zeggen dat ik er sterk in ben..
Over dat bankdruk dumbellpress verhaal:
Je doet bij de borsttraining een borst oefening en dit kan elke week een ander zijn. Alleen maar bankdrukken is dus niet altijd verplicht. zolang het maar een grote compound is
Zo heb ik het gelezen en het klinkt me logisch in den oren
succes ermee
kuren+GVT+heel veel eten=MASSA!Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
-
Originally posted by peso View Postje bent dan ook 40-50 kilo zwaarder dan de meeste van ons!
Over dat bankdruk dumbellpress verhaal:
Je doet bij de borsttraining een borst oefening en dit kan elke week een ander zijn. Alleen maar bankdrukken is dus niet altijd verplicht. zolang het maar een grote compound is
Zo heb ik het gelezen en het klinkt me logisch in den oren
succes ermee
kuren+GVT+heel veel eten=MASSA!
Comment
-
wonder boven wonder heb ik het snel weten te vinden. Het staat in het basis GVT artikel dat we hebben gebruikt.
Training Frequency: Because this is such a demanding program, it will take you longer to
recover. I recommend working each body part every 5 days, BUT ONLY DOING THE
SAME EXERCISE EVERY 10 DAYS
je doet dus elke 5 dagen borst, maar minimaal om de 10 dagen dezelfde borstoefening.
http://www.wiredfitness.com/v2/artic...20Training.pdf
succes ermeeBenen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
-
Op de site waar ik het vandaan heb stond niks over wisselen van oefeningen. Nou de volgende rond van GVT ga ik dit wel toepassen
http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm hier doen ze 6 workouts lang dezelfde oefening. Advanced trainees kunnen ook met de reps spelen. Dus iedere training de oefening 5% zwaarder maken.
Volgende week even 3 weken normaal trainen en dan ga ik weer aan de slag. Dan lager in de reps, andere oefeningen en per training met gewicht en aantal reps spelen.Last edited by Misterfit; 26-01-2010, 11:52.
Comment
-
Ik heb ook de ene week vlakke bench gedaan en de week erna incline omdat ik toch een beetje wilde variëren. Dit heb ik met alle spiergroepen gedaan behalve biceps. Dat is ook het kutte aan gvt. Je doet bijna niet isoleren dus veel vergeten spiergroepjes worden over geslagen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postik hou het wel gewoon 5/6 weken op de zelfde oefeningen en dan ga ik naar dat fase 2 gedeelte
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Postdan begin ik ook met mijn kuur, maakt dat uit? (22 feb ong)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-