german volume training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zeker respect, van mijn kant ook hoor.. Ik heb terig veel moeite met de 10x10 chin-ups.. En ik mag toch best wel zeggen dat ik er sterk in ben..

Comment

chin ups zonder mee helpen zou me ook nooit 10 x 10 lukken. dat lukt me misschien 4 x 8 ofzo.. wij hebben dan zo'n ding waar je je voeten op kan zetten en die drukt je dan met een beetje gewicht omhoog zodat je het wel kan

Comment

Ooohw vandaar... Ik zag in jou al n supermens, man... Ik zei ook niet, dat het niet mogelijk was hoor.. Ik ken er wel meer die het echt moeiteloos doen... Maar op de GVT manier had ik het nog niet gezien... Vandaar dat ik er van schrok... Maar nog is het zwaar zat, ik weet het pffffff.. Dus nog respect hoor...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Zeker respect, van mijn kant ook hoor.. Ik heb terig veel moeite met de 10x10 chin-ups.. En ik mag toch best wel zeggen dat ik er sterk in ben..
          je bent dan ook 40-50 kilo zwaarder dan de meeste van ons!

Over dat bankdruk dumbellpress verhaal:
          Je doet bij de borsttraining een borst oefening en dit kan elke week een ander zijn. Alleen maar bankdrukken is dus niet altijd verplicht. zolang het maar een grote compound is

Zo heb ik het gelezen en het klinkt me logisch in den oren

succes ermee

kuren+GVT+heel veel eten=MASSA!
          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

nou ben benieuwt dan

Comment

Originally posted by peso View Post
              je bent dan ook 40-50 kilo zwaarder dan de meeste van ons!

Over dat bankdruk dumbellpress verhaal:
              Je doet bij de borsttraining een borst oefening en dit kan elke week een ander zijn. Alleen maar bankdrukken is dus niet altijd verplicht. zolang het maar een grote compound is

Zo heb ik het gelezen en het klinkt me logisch in den oren

succes ermee

kuren+GVT+heel veel eten=MASSA!
              Waar heb je dan gelezen dat je mag afwisselen met oefeningen. Van welke site heb je dat, ben er wel benieuwd naar

Comment

wonder boven wonder heb ik het snel weten te vinden. Het staat in het basis GVT artikel dat we hebben gebruikt.

Training Frequency: Because this is such a demanding program, it will take you longer to
                recover. I recommend working each body part every 5 days, BUT ONLY DOING THE
                SAME EXERCISE EVERY 10 DAYS

je doet dus elke 5 dagen borst, maar minimaal om de 10 dagen dezelfde borstoefening.

http://www.wiredfitness.com/v2/artic...20Training.pdf

succes ermee
                Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Op de site waar ik het vandaan heb stond niks over wisselen van oefeningen. Nou de volgende rond van GVT ga ik dit wel toepassen

http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm hier doen ze 6 workouts lang dezelfde oefening. Advanced trainees kunnen ook met de reps spelen. Dus iedere training de oefening 5% zwaarder maken.

Volgende week even 3 weken normaal trainen en dan ga ik weer aan de slag. Dan lager in de reps, andere oefeningen en per training met gewicht en aantal reps spelen.
                  Last edited by Misterfit; 26-01-2010, 11:52.

Comment

Ik heb ook de ene week vlakke bench gedaan en de week erna incline omdat ik toch een beetje wilde variëren. Dit heb ik met alle spiergroepen gedaan behalve biceps. Dat is ook het kutte aan gvt. Je doet bijna niet isoleren dus veel vergeten spiergroepjes worden over geslagen.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik hou het wel gewoon 5/6 weken op de zelfde oefeningen en dan ga ik naar dat fase 2 gedeelte

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                        ik hou het wel gewoon 5/6 weken op de zelfde oefeningen en dan ga ik naar dat fase 2 gedeelte
                        als je de 5 dagen cyclus aanhoudt dan ben je binnen ongeveer 4 weken (30 dagen) klaar met fase 1. na fase 1 moet je 3 weken normaal trainen, alvorens je aan fase 2 begint.

Comment

dan begin ik ook met mijn kuur, maakt dat uit? (22 feb ong)

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                            dan begin ik ook met mijn kuur, maakt dat uit? (22 feb ong)
                            Van kuren weet ik niks en hoef ik ook niks te weten, dus kan je niet verder helpen. Maar hoezo zou het uitmaken dat je met gvt begint, terwijl je aan het kuren bent? Misschien dat de kuurders onder ons je vraag kunnen beantwoorden. Snap namelijk niet precies wat je bedoelt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X