Originally posted by GeneralIx
View Post
M'n eerste schema!!!!
Collapse
X
-
Bij DC pak je je biceps bij benen. Whoopdiefuckingdoo, wat een onwijs verschil.
Bij borst pak je triceps mee, biceps alleen als stabilisator. En gezien je eigen schema betwijfel ik of je kunt inschatten of iets overkill is of niet gabber. Denk dat je fullbody ook als overkill zou zien met de huidige gedachtengang, en niets is minder waar."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBij DC pak je je biceps bij benen. Whoopdiefuckingdoo, wat een onwijs verschil.
Bij borst pak je triceps mee, biceps alleen als stabilisator. En gezien je eigen schema betwijfel ik of je kunt inschatten of iets overkill is of niet gabber. Denk dat je fullbody ook als overkill zou zien met de huidige gedachtengang, en niets is minder waar.22j.
1.83m
70 kg. BF 8,5%
Comment
-
Originally posted by arnoudoosterling View PostNou tot op heden, deed ik 2x in de week fullbody, maar lijkt mij beter om je per keer op bepaalde spiergroepen te focussen dan alles te pakken. Ik deed namelijk biceps en triceps op 1 dag en merkte ik dat ik vaak geen kracht meer had na mijn biceps om nog triceps te doen. Dus vanaf vandaag ga ik kijken of ik met een schema verder kom, aangezien ik met de fullbody weinig vooruitgang merkte.. Kan ook weer verschillende oorzaken hebben, ik weet, maar we zullen zien....
Je komt met het argument dat je triceps+biceps te zwaar vind op een FB dag, nou ik weet niet hoe de fock je dan bezig bent maar dat is wel me laatste zorg als ik FB wegdraai...
Zoals GX al zei, kijk gewoon naar de meest bekende, lees wat schema's van anderen en dan kom je al snel tot de daverende conclusie dat er maar een paar opties zijn die echt lekker werken.
FB (vind zelf te demanding, maar sommigen blijven er goed op gaan)
UB/LB (Doggcrap met biceps bij benen, goddelijk overigens die combo)
3-5way bodybuilder split
Push/Pull, oppassen voor onderrug
GVT wat hier populair is -schijnt-
Enige wat er niet bij hoort is een BBBB vs BORST, indeling (vond de naam wel humor maar dan houdt ook echt alles op)
Kijk in trainingsschema's, zoek een logje op van de grootste gasten op het forum en begin daar eens mee als basis.
Bepaal eerst met welke frequentie je wilt gaan trainen en dan heb je echt nog maar de keuze uit 2-3 dingen, kies er een die je leuk lijkt, post het hier (met een normaal aantal oefeningen per spiergroep) en go hit the gym.
Succes (en kom niet weer met een BBBB indeling aanzetten dan report ik je voor spam )The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Richt op het getal 25. 25 sets in een training. max 8 oefeningen in een training.
UB kun je dan indelen als
Bench Press
Close Grip Bench Press
Bent over Row
Militairy Press
Face Pulls
De tweede keer in de week doe je incline bench press ipv close grip. Bent over Row vervang je dan met chin ups. Militairy Press met Push Press. Face Pulls met Seated Cable Row smalle grip.
LB doe je
Squat
Stiff legged deadlift
nog 1 quad oefening
nog 1 hamstring oefening
1 kuit oefening
1 core oefening
Op de tweede dag in de week begin je met deadlifts gevolgd door leg presses. rest van work-out blijft merendeels hetzelfde.
Train 4x in de week met een UB/LB schema.
Comment
-
Gozer doe gewoon niet zo verschrikkelijk eigenwijs!
Deze mensen hier hebben echt wel verstand van wat jij wilt weten. Maar hun zijn niet zo gek om alles voor jou uitgaan pluizen. Toon wat initiatief en zoek wat dingen uit. Als de " geleerde " dan zeggen dat het muk,ruk,rommel,bagger of wat dan ook is, neem dat dan van ze aan. Dan geven ze (lees " geeft Atta ") je iets om te google, ga je daar ook nog moeilijk over doen.
Gast wat wil je nou? Wil je iets leren? Sta dan open voor informatie ...
wil je de eigenwijzen vent uithangen doe dat dan lekker ergens waar deze mensen die je graag een handje willen helpen geen last van je hebben
Wohooo genoeg gezeken!
@ Topic,
je schema is idd echt bagger, je " gouden tips " ? alles klakkeloos van internet afhalen heeft niet altijd zo z'n voordelen.
Doe eens wat ze zeggen maak een UB/LB schema. Om je opgang te helpen:
Aangezien dit je eerste schema is zal je wel een beginner zijn. Dat houd in dat je naar mijn idee echt nog niet aan een 3/4-daagse split oid moet gaan denken. UB/LB lijkt mij dan een beter plan. Pak de indeling van General en ga daarbij bijpassende oefeningen zoeken(compounds). En dan post je dat gewoon even hier dan doen de mensen met verstand (ik niet) het voor je beoordelen.
Heel veel succes gewenst!
DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
Originally posted by Zwaans View PostGozer doe gewoon niet zo verschrikkelijk eigenwijs!
Deze mensen hier hebben echt wel verstand van wat jij wilt weten. Maar hun zijn niet zo gek om alles voor jou uitgaan pluizen. Toon wat initiatief en zoek wat dingen uit. Als de " geleerde " dan zeggen ...[/URL][/B]
Dus eeuh zwaans, ik hoef van jou echt geen uitleg over het woord 'initiatief'! En ik wil hier ook zeker niet de eigenwijze gast uithangen, maar als ik soms dingen te horen krijg die elkaar tegenspreken, wil ik gewoon wat meer duidelijkheid voor mijzelf creeëren.
Tsjonge jonge....22j.
1.83m
70 kg. BF 8,5%
Comment
-
Originally posted by arnoudoosterling View PostDus eeuh zwaans, ik hoef van jou echt geen uitleg over het woord 'initiatief'! En ik wil hier ook zeker niet de eigenwijze gast uithangen, maar als ik soms dingen te horen krijg die elkaar tegenspreken, wil ik gewoon wat meer duidelijkheid voor mijzelf creeëren.
Tsjonge jonge....DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-