Hé BN'ers,
Ben al een tijdje aan het afvallen met een voedingsschema 500+ onder behoefte.
Ik las laats op bodynet dat stuk met HIIT/LIT en HIIT leek me wel een goed idee, omdat ik bezig ben met afvallen.
Dus dacht vandaag even 20 minuten te gaat HIIT'TEN... Begon lekker, deed overigens 40 jog : 20 sprint, maar na plus minus 13 minuten HIIT hit mé hard! Ik was kapot, kon niet meer na 40 seconden.. Dus de laatste keren ma 60 seconden gejogd en 20 seconden gesprint. En zo heb ik 20 minuten vol gemaakt
Maar nu is mijn vraag ik train 4 x per week
Monday : schouders + Buik
Wednesday : Borst + Triceps
Tuesday : Rug + Biceps
Friday : Benen
Zondag : HIIT 15-20 minuten.
Is het nu effectief om af te vallen om op die zondag die 20 minuutjes HIIT mee te pakken?
Ben al een tijdje aan het afvallen met een voedingsschema 500+ onder behoefte.
Ik las laats op bodynet dat stuk met HIIT/LIT en HIIT leek me wel een goed idee, omdat ik bezig ben met afvallen.
Dus dacht vandaag even 20 minuten te gaat HIIT'TEN... Begon lekker, deed overigens 40 jog : 20 sprint, maar na plus minus 13 minuten HIIT hit mé hard! Ik was kapot, kon niet meer na 40 seconden.. Dus de laatste keren ma 60 seconden gejogd en 20 seconden gesprint. En zo heb ik 20 minuten vol gemaakt
Maar nu is mijn vraag ik train 4 x per week
Monday : schouders + Buik
Wednesday : Borst + Triceps
Tuesday : Rug + Biceps
Friday : Benen
Zondag : HIIT 15-20 minuten.
Is het nu effectief om af te vallen om op die zondag die 20 minuutjes HIIT mee te pakken?
Comment