Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe goed kun je vertrouwen op de formules waarmee je het vetpercentage berekent?
    Ik wil namelijk mijn vetpercentage omlaag brengen:P, en als die formules een beetje in de buurt komen dan kan ik me een beetje instellen hoeveel ik nog omlaag moet./

Comment

Vetpercentage kun je niet berekenen, die moet je meten. Meestal gebeurt dit met een huidplooimeting (vraag bij je Gym) of op een weegschaal. De eerste is een stuk nauwkeuriger!
      The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Originally posted by NickT View Post
        Vetpercentage kun je niet berekenen, die moet je meten. Meestal gebeurt dit met een huidplooimeting (vraag bij je Gym) of op een weegschaal. De eerste is een stuk nauwkeuriger!
        Via huidplooi meting kom ik rond de 23% en de formule wat iik heb gekregen geeft 23,1% aan. Ja ik weet het ik ben te dik maar daarom ga ik ook trainen

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          de fout ligt hem in de intensiteit. en de verdeling over de bepaalde spiergroepen. Ps als iemand je zulk schema voorschotelt heeft deze persoon geen/weinig verstand van training.

ikzelf ben ook (parttime) fitness instructeur, en ja het is erg gesteld met veel collega instructeurs. de meesten doen maar wat, en trainen zelf belabberd.
          Zou iemand mij kunnen helpen zodat het schema wat kan veranderen? Zijn de oefeningen wel goed?Of moet ik ook anndere oefeningen doen? Mag trouwens de squats van de fysio er bij toe voegen dus die komen er ook bij.

Comment

Trouwens als ik mijn buikje wil weg trainen kan ik dan wel mijn gewicht behouden? Of moet ik eerst Cutten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X