Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ok duidelijk,
een aparte onderarm dag is waanzin natuurlijk, helemaal als je je benen met schouders combineert.
Daarnaast hoef je je buikspieren maximaal 1 keer per week te doen.
Als jij 3 squat varianten op een dag kan doen betekend het dat je niet zwaar genoeg traint.
Als ik 4/5 sets backsquat heb gedaan en nog 3 sets leg press moet doen heb ik al geen fut meer.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Zou eerder het aantal werksets verminderen op de squats en dan wel die varianten erin houden, maar opbouwen tot 1 topset (misschien 2 op de eerste oefening van de dag) per squat ipv dit idioote repschema
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment