Trainingsschema, die duim omhoog, of duim omlaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema, die duim omhoog, of duim omlaag?

Goed, zoals gezegd in de voorsteltopic, had ik nog een vraag...(tnx 4 de remind, pinada)

Ik heb momenteel pfeiffer, vraag me niet hoe ut kom ik weet ut namelijk ook nie, maar kan dus momenteel NIET trainen gewoon, vooruitzicht is een week of 2 gezij-lijnd...

Ik heb me vastgebakken schema neergezet in voorstelronde, omdat ik weet dat die niet echt goed is wil ik als ik dadelijk over 2 weken weer aan de gang ken, vol gas met een nieuw schema verder gaan.... Ik mag trouwens niet klagen hoe ik eruit zie, alles redelijk goed in proportie, atletisch gebouwd, niet bodybuild maar atletisch/gespierd/droog gewoon...

Ik wil een volgend schema gaan doen:
    Dag 1: Rug
    pull-ups 4 x max
    Pulldowns 12,10,10,10
    Low-row 12,10,10,10

Biceps:
    preacher curl 12, 10, 10, 10
    Hammer curl 12,10,10,10
    Barbell curl(rug tegen muur) 12,10,10,10

Dag 2: Schouders
    Military press 12, 10, 10, 10(zittend en stang in nek, werkt voor mij ut beste)
    Seated side lateral raise 12, 10, 10, 10
    Seated bent over Rear delt Raise 12, 10, 10, 10

Benen:
    Squat 12,10,10,10
    Dumbbell lunges 12, 10, 10, 10
    Leg curl 12, 10,10,10
    Leg extension 12, 10, 10,10

Dag 3:Borst
    Bench press 12, 10, 10, 10
    Peck Deck Machine 4x max machinegewicht
    Cable cross 12, 10, 10,10

Triceps
    Triceps pushdown(stangetje) 12, 10, 10, 10
    Overhead Rope extensions 12,10,10,10
    Cable rope overhead triceps extensions 12,10,10,10

donderdag gaat dag 1 dan weer van start. ik train ma t/m vrij dus elke week wisselt schema.. In hoe vaak elke dag aan bod komt.
    Verder zit me voedingschema goed, genoeg eiwitten(kip, vis, etc.), koolhydraten(met name veel voor de training) en goede vetten etc. Eiwitpoeder zit oko al paar jaar dagelijks in mijn voedingsschema.

Ikzelf weet niet 100% zeker of dit een goed schema is voor wat extra spiermassa? Ik zit met name in me maag met me schouderoefeningen, of die ok zijn, jah of neej en of ik er een extra borst oefening nog bij moet doen...

Ik hoor graag tips en tools, zodat ik dadelijk na die graf-pfeiffer weer goed los ken.. wor redelijk namelijk hier thuis zittend... weinig kunnen eten door de dubbele keelontsteking en dus afvallen als een dolle.

Normaal zit ik op 1.93m en gewicht van 95 kg.
    bf% 9.0

reacties zijn:

Duim neigend naar omlaag.

Ik vind het vreemd dat je voor rug, biceps, schouders en triceps evenveel oefeningen hebt. Je rug is toch aardig wat groter dan die andere drie dus lijkt me aardig logisch daar dan ook meer voor te doen.

En euhm.... wo ist der überoefening der deadlift?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Kuiten?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

duim omlaag..

pfeiffer.. of hoe heet die hoer ook alweer... anyways je weet nooit wat voor mokkel het bij der draagt dus als je het hebt. is het kut maar daarna komt het vrijwel niet meer terug

schouders voor borst is niet handig.. en rest commentaar staat al in vorige posts.
        teweinig rug teveel bic tric.. mis oefening als shrugs voor traps. bb row. dat soort shizzle

Comment

Tnx voor de tips mannen... Prop ik deadlift bij de rug oefeningen erbij, erg dom dat ik em niet erbij had staan.. Is normale gang van zaken uiyeraard jah :chinrub: verder ga ik hiermee aan de gang dan denk ik... Bb row en shrugs prop ik er na een maandje miss ook nog wel bij... Shrugs dan het beste op de schouderdag denk ik?

Vraag me dus nog wel steeds af matjes of die schouderoefeningen goed zijn....? Anyone?

Tnx nogmaals voor de tips tot dusverre!!

Ramme met van Damme!!! Pz!

Comment

Schouder oefeningen zijn naar mijn mening niks mis mee.
            1.76m-81 kg-17,8 bf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X