Vraagje over Biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over Biceps

Hey,
    Ff een vraagje,

Ik train mn biceps samen met mn rug op zaterdag, is het dan erg als ik deze eventueel ook samenneem met mijn benen op woensdag?
    Dan zou het er zo uit zien

Ma: Rug/triceps/Buik
    Di: rust
    Woe: Benen (+Biceps)
    Do: Schouders/buik
    Vr: Rust
    Za: Rug/Biceps
    Zo: Rust

grts
    Carpe Diem

ik mis de borst?

Comment

3x per week biceps niet een beetje teveel?
      Mind is everything.

Comment

Doe hier je voordeel mee zou ik zeggen: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html
        " Failure is not an option "

Comment

Ik neem aan dat maandag borst is ipv rug?

Misschien kun je het beter bij een UB/LB schema houden en die 4 dagen in de week doen, aangezien je pas 2 maandjes traint. En biceps niet meer trainen dan de rest, nergens voor nodig...
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Indien je je triceps ook een keer extra in de week traint kan het best(anders raakt het uit verhouding en dat wil je liever niet hebben) is het mogelijk, maar niet aangeraden.

Tevens zie ik ook dat jij na je benen nog een keer je buik traint, dit zou ik niet aanraden want met squatten belast je je core al best flink.
            Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              Tevens zie ik ook dat jij na je benen nog een keer je buik traint, dit zou ik niet aanraden want met squatten belast je je core al best flink.
              Kijk nog eens goed naar zijn schema, buik en benen staan niet op dezelfde dag. En als het zo zou zijn, dan zou het nog niks uitmaken.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Kijk nog eens goed naar zijn schema, buik en benen staan niet op dezelfde dag. En als het zo zou zijn, dan zou het nog niks uitmaken.
                hij bedoeld waarschijnlijk de woensdag benen traind waarmee hij buik met compounds mee pakt vervolgens de volgende dag de buik nog een keer traint.
                Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                  hij bedoeld waarschijnlijk de woensdag benen traind waarmee hij buik met compounds mee pakt vervolgens de volgende dag de buik nog een keer traint.
                  Verkeerd begrepen inderdaad, in dat geval heeft Unexist gelijk .

Ik vond het al nergens op slaan...

Comment

Indien je je triceps ook een keer extra in de week traint kan het best(anders raakt het uit verhouding en dat wil je liever niet hebben) is het mogelijk, maar niet aangeraden.

En dan eventueel Triceps met schouders op donderdag?

En maandag is idd Borst en triceps.
                    Carpe Diem

Comment

wat raad jij nu die jongen aan om 2 keer biceps en 2 keer triceps in de week te trainen?
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Dat meerdere keren bicep per week trainen. gaat nergens over.
                        Last edited by Joshua90; 25-05-2010, 21:29.
                        You can be part of my meal tonight.

Comment

Best gewoon laten dus

Bedankt in ieder geval
                          Carpe Diem

Comment

Maakt toch geen zak uit.
                            Doe zelf altijd 2 keer biceps en triceps per week, dag of 2 rust ertussen en er is niks aan de hand.

Zelfde met buik na squatten, 3 setjes crunches kan ook gewoon zou niet weten waarom niet.

Edit: zie dat je al 2 keer buik erin hebt, dan is het wat veel
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              wat raad jij nu die jongen aan om 2 keer biceps en 2 keer triceps in de week te trainen?
                              Als jij een split doet van
                              Borst + Rug
                              Benen
                              rust
                              Armen
                              rust
                              Schouders + core
                              rust

kan het prima ja. Ik zie dat als 2x in de week armen trainen, aangezien je met voornamelijk chins en bench press toch echt je armen genoeg mee pakt.
                              Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X