Mijn Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Schema

hey

Heb een schema gemaakt weetniet of het wat is dus daarom post ik m ff alle tips zijn meer dan welkom!

DAG 1 : Borst : Incline benchpress - Incline cable Flye's - Duwen - Peck deck
    Biceps : Barbell bench curl, Dumbell curl, seated Cable pull

DAG 2 : Schouders : Military barbell press - Dumbell shoulder press - Side raises
    Triceps : Lying barbell extencions - Cabel pulldown - dumbell press

DAG 3 : RUST

DAG 4 : Benen : Squat - Pushing machine - Upright kick machine - Back push machine - Kuiten

DAG 5 : Borst : Decline benchpress - Incline dumbell press - Dippen - Flye's
    Triceps : Lying barbell extencions - Reverse cabel pulldown

DAG 6 : Rug : Chin ups - Bentover row - Lat pulldown - Vleugel machine - Cabel wide grip
    Biceps : Cabel pull up
    DAG 7 : RUST

Tussen dag 7 en dag 1 moet nog een dag rust extra.
    Buik ben ik van plan 2 á 3 keer in de week te trainen.

Alvast bedankt!
    Last edited by Alles-eter; 26-05-2010, 22:23.

- Die dag 1 en dag 2 mogen absoluut niet na elkaar. Switch daar eerst wat in.

- Posterior deltoids trainen...

- Erector spinae trainen (deadlifts)...

- Borst en rug evenveel trainen...

- Dumbbell press voor triceps??

- Shrugs erin voor trapezius.

Even stickies lezen.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Ja maar wat ik ook doe het komt nooit goed uit er komt altijd wel een spier na de dag dat ik hem heb gebruikt of dan klopt de rust die ik nodig heb weer niet..

met dumbell push bedoel ik een dumbell achter je nek houden en dan omhoog drukken met je triceps, wist niet hoe de oefening heette:P.

deadlift heb ik nog nooit gedaan en hoor van veel mensen dat die gevaarlijk is dus wacht daar nog ff mee..

is het verder wel ok qua oefeningen enz?

Comment

Originally posted by Alles-eter View Post
        Ja maar wat ik ook doe het komt nooit goed uit er komt altijd wel een spier na de dag dat ik hem heb gebruikt of dan klopt de rust die ik nodig heb weer niet..
        Dat komt omdat je twee keer per week borst traint en maar 1x per week rug.. Mijn vraag; waarom?

met dumbell push bedoel ik een dumbell achter je nek houden en dan omhoog drukken met je triceps, wist niet hoe de oefening heette:P.
        Tricep extensions

deadlift heb ik nog nooit gedaan en hoor van veel mensen dat die gevaarlijk is dus wacht daar nog ff mee..
        Gevaarlijk? Klopt niks van. Het is wel een compound waarbij je vorm enorm belangrijk is. Als je hem verkeerd uitvoert heb je inderdaad grote kans een blessure op te lopen. Je kunt om te beginnen de deadlift tutorials op youtube kijken, en daarna een instructeur vragen het nog eens uit te leggen + de vorm te controleren. Een van de belangrijkste oefeningen.

En als je echt geen deadlifts kan doen, zorg dan op z'n minst dat je die erector spinae traint. Met bijvoorbeeld back extensions of hyperextensions.

Nogmaals:

- Borst en rug evenveel trainen...

- Posterior deltoids trainen.

- Erector spinae trainen (het liefst deadlifts).

- Shrugs erin voor trapezius.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Oke bedankt

De rede waarom ik borst 2 keer wil pakken is omdat die zeer langzaam vooruit gaat.
          met 1 keer borst trainen per week heb ik het gevoel dat het te langzaam gaat.
          Zou ik het dan beter zo kunnen doen?

Dag 1 : borst - biceps

Dag 2 : RUST

Dag 3 : Schouders triceps

Dag 4: Rug

Dag 5 : RUST

Dag 6 : Benen

Dag 7 : RUST
          Last edited by Alles-eter; 27-05-2010, 11:35.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X