Doorgaan nog zin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Anders laat je je serieus nemen.
    hahah mooi
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

snap niet dat je er niet wat tijd kunt vrijmaken, maar gewoon weer even rustig beginnen met fullbody ja.
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by STED View Post
        off to the gym denk dat ik maar ff ga squaten, deadliften, benchen, shoulder press, barbell curl en overhead extension ofzo.

En even een keer 6 herhaling voor de afwisseling.
        Je traint heel erg weinig en je gaat jezelf vastzetten op een rep-range, hoe is dat bevorderlijk voor een goede workout?

Overigens als die jongen denkt dat hij geen tijd heeft om te trainen laat hem gewoon lekker zijn ding doen, feit dat hij wel tijd op BN verspilt is dan wat minder logisch maargoed. Diploma is gewoon belangrijk, kan je trainen tussendoor, fuck ye makkelijk, maar als hij dat liever niet doet dan niet.

Al moet ik nog wel even zeggen dat de vraag compleet achterlijk is, je gaat naar een BB forum en vraagt of het nuttig is om te trainen, NO REALLY
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by STED View Post
          is ie serieus nog nooit genomen dan?
          Ik denk dat je het woordje 'serieus' beter achter 'nooit' kan plaatsen, anders heeft het opeens ee hele andere betekenis

Comment

ehm... ja dat weet ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X