Droogtrainen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droogtrainen.

Goedemorgen,
    Ik ben een jongen van 16jaar bijna 17. Ik ben 1.86m en weeg nu 89kg.
    Ik heb gisteren mijn vetpercentage laten meten, en dit kwam op 24.5% uit erg veel voor een jongen van bijna 17 toch? Nu zei de sportschoolhouder dat ik 4 tot 5kg vet moest afvallen, dus geen spiermassa

Nu wilde ik na de examens gaan droogtrainen maar ik heb nog niet echt een schema. Ik zou graag een split willen hebben van de maandag tot de vrijdag.
    Ik ben van plan om elke avond een paar kilometers te gaan rennen (cardio dus).

Mijn voeding is niet echt speciaal.
    's morgens : 2 bruine boterhammen met hagelslag(Moet vlees zijn eigenlijk toch?) en 1 kop thee of een beker melk.
    's middags : 3 bruine boterhammen met altijd verschillend beleg.
    's avonds : wat de potschaft. Meestal aardappelen met vlees en groente of pasta of vis. En vrijdag is standaard patatdag.

Zou iemand mij een schema op kunnen stellen met meeste effect?

Bij voorbaat dank!

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

Onderaan staat het schema, het is wel niet speciaal om te "droogtrainen" wat dit dan ook inhoud. Maar zeker een goed schema om mee van start te gaan.

Ook zomersticky lezen, zie post hierboven...
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Helder lijkt me.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X