je denkt al aan kuren terwijl je geen eens een voedingschema hebt?
10, 8, 6, 6 of 4x10?
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postje denkt al aan kuren terwijl je geen eens een voedingschema hebt?
zoals ik al zei, ik ben ook met voeding de hele dag bezig. ik weeg het alleen niet. zorg dat ik een minimaal aantal gram eiwitten heb van 200/dag.
Comment
-
Pff.. Je wilt kuren terwijl je nog niet eens de moeite neemt een fucking voedingsschema op te stellen? Je bent er dus nog lang niet aan toe...
Maar we gaan off-topic, maak er anders even een topic over of zo, dan kunnen we je daar afzeiken..Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Ben het met de meeste mensen hier eens dat er zoveel verschillende vormen van trainen zijn en als je weet wat je doel is kan je daar je schema op aanpassen. Ik heb in het begin best veel baat gehad bij het billstar schema omdat dit heel erg gefocust is op de grote compound oefeningen waardoor je alle spieren in je lichaam traint.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by jeffd View Postklopt helemaal P. vele zien weightgainer als voeding, maar het is een toevoeging. Ook denken vele dat alleen trainen groeien bevorderd, maar rust is net zo belangrijk. vandaag weer lekker rustdaggie!
heb al echt veel info gevonden op dit forum. wie weet binnenkort een winnykuurtje pakken. maar moet nog een goed nakuurtje vinden.. wil nog wat meer massa pakken. voor prikken ben ik niet bang. k train al lang genoeg om die stap te zetten.
bedankt allemaal voor de snelle reacties.
greetz..
een kuurtje gaat pakken.
haal alles uit je training en
focus je niet enkel op het aantal herhalingen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-