je denkt al aan kuren terwijl je geen eens een voedingschema hebt?
10, 8, 6, 6 of 4x10?
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postje denkt al aan kuren terwijl je geen eens een voedingschema hebt?
zoals ik al zei, ik ben ook met voeding de hele dag bezig. ik weeg het alleen niet. zorg dat ik een minimaal aantal gram eiwitten heb van 200/dag.
Comment
-
Pff.. Je wilt kuren terwijl je nog niet eens de moeite neemt een fucking voedingsschema op te stellen? Je bent er dus nog lang niet aan toe...
Maar we gaan off-topic, maak er anders even een topic over of zo, dan kunnen we je daar afzeiken..Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Ben het met de meeste mensen hier eens dat er zoveel verschillende vormen van trainen zijn en als je weet wat je doel is kan je daar je schema op aanpassen. Ik heb in het begin best veel baat gehad bij het billstar schema omdat dit heel erg gefocust is op de grote compound oefeningen waardoor je alle spieren in je lichaam traint.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
Originally posted by jeffd View Postklopt helemaal P. vele zien weightgainer als voeding, maar het is een toevoeging. Ook denken vele dat alleen trainen groeien bevorderd, maar rust is net zo belangrijk. vandaag weer lekker rustdaggie!
heb al echt veel info gevonden op dit forum. wie weet binnenkort een winnykuurtje pakken. maar moet nog een goed nakuurtje vinden.. wil nog wat meer massa pakken. voor prikken ben ik niet bang. k train al lang genoeg om die stap te zetten.
bedankt allemaal voor de snelle reacties.
greetz..
een kuurtje gaat pakken.
haal alles uit je training en
focus je niet enkel op het aantal herhalingen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment