Iemand ervaring met het 531 schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met het 531 schema?

Ik zat net eens wat te scrollen door het 531 boek, zie hier een link naar een artikel:

TMUSCLE.com | How to Build Pure Strength

een vrij basic schema voor kracht. Iemand hier ervaring mee?

Fallus heeft dat volgens mij gedaan. Was er volgens mij aardig tevreden over, want hij probeerde het mij ook aan te smeren .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hij heeft mij het boek ook aangesmeerd :P

Comment

Ik kon er niet lekker op trainen. Elke keer zo dicht m'n max trainen was niets voor mij.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

nope geen ervaring mee.

vind wel deze uitspraak erg funny......
          If you don't know who Jim Wendler is, you're probably not very strong.

Ik kon vroeger die naam ook niet, maar was ook idd nog niet zo sterk toen.(BP180x1-sq260x8-DL240x?8?)

Het systeem kan goed werken, maar denk ik niet voor iedereen. Het is wat intensief denk ik.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

lol toen ik het jullie aansmeerde was zeker nog in het begin. ben er zelf niet over te spreken. voor mij deed het niks. Maar het is gewoon 1 van de trainings principes die je moet proberen. als het werkt voor een bepaald onderdeel gewoon er in houden. Zo niet dan er uit flikkeren.

verder vind ik Wendler altijd wel een toffe gast met geweldige teksten die vaak ook inspirerend zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X