Dagelijks Trainings Schema Gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagelijks Trainings Schema Gezocht

Ik ga over een week op vakantie en ik heb daar niet de spullen zoals ze bij de sportschool hebben dus zoek ik een schema waardoor ik zonder spullen mijn spieren een beetje op peil kan houden.

Ik vind het ook belangrijk om mijn conditie hoog te houden dus zat ik aan hardlopen te denken maar hoelang/hoever is voldoende?

bij voorbaat dank,

Rick

In een week verlies je vrijwel geen spiermassa. meestal zijn de mensen die denken zoals jou zowieso al licht overtraind (omdat ze vrijwel nooit fatsoenlijk rusten). Als dat het geval is, dan kom je na een week rust langzaam maar zeker nog veel harder terug (meer kracht en massa winst). Mits je voldoende eet natuurlijk (dat is een belangrijke voorwaarde).
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Weekje rust en fatsoenlijk eten.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

hoe lang ga je dan weg? want je gaat over een week weg zeg, als je normaal niet zoveel aan je conditie werkt zou ik krachttraining dan voor de vakantie achterwege laten en lekker in de ochten half uurtje uurtje rustig gaan hardlopen, ik ga altijd naar bosrijke gebieden op vakantie en vind dat de lekkerste bezigheid qua sport

Comment

ik ga twee weken weg en ik ben pas begonnen met trainen en wil daar niet stil gaan zitten, dus ik wil in de vakantie wat doorbouwen aan spieren en conditie. Wat zijn hier de fijnste oefeningen voor als je denkt aan full body, zonder fitness spullen? ik hoop dat jullie aan deze info iets hebben.

Comment

overal hebben ze sportscholen............

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X