Trainingschema NEW~!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema NEW~!

Monday Chest Exercise Sets Reps Bench Press 4 12, 10, 8, 6 Incline Dumbbell Bench Press 4 10, 8, 8, 6 Pec Dec 4 10, 8, 8, 6 Shoulders Exercise Sets Reps Military Press 3 10, 8, 6 Dumbbell Lateral Raise 3 10, 8, 6 Bent Over Dumbbell Reverse Flyes 3 10, 8, 6 Tuesday Back Exercise Sets Reps Wide Grip Lat Pull Down 4 12, 10, 8, 6 Seated Cable Row 4 10, 8, 8, 6 One Arm Dumbbell Row 3 10, 8, 6 Cable Shrugs 3 10, 8, 6 Abs Exercise Sets Reps Weighted Crunch 3 10-12 Planks 3 As long as possible Thursday Quads Exercise Sets Reps Squat 4 12, 10, 8, 6 Walking Dumbbell Lunge 4 10, 8, 8, 6 Hamstrings Exercise Sets Reps Stiff Leg Deadlift 3 10, 8, 6 Leg Curl 3 10, 8, 6 Calves Exercise Sets Reps Standing Calf Raise 3 12, 10, 8 Friday Triceps Exercise Sets Reps Close Grip Bench Press 3 10, 8, 6 Tricep Dips 3 10, 8, 6 Two Arm Dumbbell Extension 3 10, 8, 6 Rope Tricep Extension (Dropset) 1 Max reps - 3 drops Biceps Exercise Sets Reps EZ Bar Preacher Curl 3 10, 8, 6 Concentration Curl 3 10, 8, 6 Cable Curls (Drop Set) 1 Max reps - 3 drops Abs Exercise Sets Reps Weighted Cable Crunch 3 12, 10, 8 Cable Torso Rotations 3 12, 10, 8
    Trainingschema, ff zeggen wat je er van vindt of het nog verandering nodig heeft!
    Dankjewel!
    Last edited by Haron; 27-07-2010, 15:12.

Gekopieerd uit een excel? Voeg anders gewoon de excel toe, dat leest een stuk prettiger.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Geef anders effe gewoon de link, waarvandaan je het gekopieerd hebt.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Geef anders effe gewoon de link, waarvandaan je het gekopieerd hebt.

Beter.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Misschien wel zo netjes om je eigen eerst voor te stellen.
          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Schema ziet er goed uit, gewoon standaard.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Kun je het ook even leesbaar neerzetten...?
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Sorry, hier een excel bestand
                Attached Files

Comment

Goed basisschema al zou ik persoonlijk minder de armen isoleren en voor borst en schouders het op 3oef houden.
                  No means Try Again

Comment

Prima schema , niet veel op aan te merken (alhoewel ik er persoonlijk nog wat lunges in zou gooien).

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                    Goed basisschema al zou ik persoonlijk minder de armen isoleren en voor borst en schouders het op 3oef houden.
                    Voor biceps/triceps staan normaal gesproken 2-3 oefeningen, wat ook hier het geval is, dus daar is niet veel op aan te merken. Borst mag dan wel een kleine spiergroep zijn, maar 4 oefeningen is echt prima (En ben je het daar niet mee eens, neem dan contact op met Arnie, die deed er 6 per training. Het resultaat liegt er niet om). Daarnaast begrijp ik je commentaar op de schoudertraining ook niet. Één oefening voor de anterior deltoids, één voor de lateral deltoids, één voor de posterior deltoids en één voor de traps. Prima toch?

Comment

FOS zegt toch ook het een goed basisschema te vinden maar 'ik zou persoonlijk'.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        FOS zegt toch ook het een goed basisschema te vinden maar 'ik zou persoonlijk'.
                        Over het hoofd gezien, inderdaad. In dat geval ben ik het alleen niet eens met z'n opmerking over de schouders .

Comment

Geweldig! Dankjewel!

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Borst mag dan wel een kleine spiergroep zijn, maar 4 oefeningen is echt prima (En ben je het daar niet mee eens, neem dan contact op met Arnie, die deed er 6 per training. Het resultaat liegt er niet om).?
                            Arnie ?? Van de postcodeloterij?

Of bedoel je die Arnie die vol zat met AAS, minimaal 10 tabs diana per dag (en nog wat lekkere dingetjes)........................dan is elke oefening goed, 4 of 6 of 8 is dan ook goed, is imo geen vergelijk.

Grootte van de spiergroep is van ondergeschikt belang, pectoralis major valt in de klasse medium size als spier.
                            Voor elke oefening geldt gewoon dat de intensiteit x volume voldoende moet zijn voor groei, of je er dan 3 doet of 6 maakt dan weinig uit denk ik.
                            De spieren zullen ws wel harder en scherper worden bij veel meer reps (bij meer oefeningen) omdat je ws toch net iets meer vet zal afbreken tussen de vezels.
                            Meer oefeningen betekent dan ook betere definitie.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Idd Roy, ik bedoelde dat ik persoonlijk minder zou doen maar breek daarom zijn schema niet af. Het is een basic split schema, niks mis mee !! Maar om dan direct naar Arn te verwijzen, hehe wat een vergelijking van ons hier wat amateurkes met de king of BB .

Aan de Ts wil ik nog zeggen, je hebt een prima schema opgezet maar voor mezelf zou ik minder oefeningen pakken en zwaardere sets draaien. Als je voelt leeg te zijn schrap dan een laatste armoef en overtrain jezelf niet. Succes
                              No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X