Hey,
Ik ben dus 1.98m groot, bijna 17 jaar oud en vrij sportief.
Mijn probleem is dus dat ik vrij tenger gebouwd ben.
Ik heb lange tijd geroeid en heb vrij veel kracht. (Die met hun 'dikkere' armen moeten vaak het onderspit tegen me delven)
Maar het oog wil ook wel wat en ik wil dus uitzetten.
Ik doe vele oefeningen (pompen, lopen, optrekken, gewichten,...), maar dit heeft amper effect.
Het zal ook wel met leeftijd te maken hebben want ik heb ook nog amper baardgroei. (De rest is wel in orde ;-) )
Daarom heb ik me hier ingeschreven in de hoop dat iemand me enkele nuttige tips kan geven.
Ik ben begonnen met 3-4 per week naar de sportschool/fitness te gaan en ik voetbal ook 2x per week.
Tevens ga ik volgend jaar Sport-wetenschappen volgen (6u week LO).
Ik ben bereid om een supplement te nemen. (Iemand tips welke het best is.)
Mijn gewicht is 80kilo en ik ben zoals eerder vermeld mager en 1.98m groot.
Ik heb thuis gewichten van 7.3kg per 'arm' en van 3kg, knuipers voor men polsen en een optrekbar.
Ik ben dus 1.98m groot, bijna 17 jaar oud en vrij sportief.
Mijn probleem is dus dat ik vrij tenger gebouwd ben.
Ik heb lange tijd geroeid en heb vrij veel kracht. (Die met hun 'dikkere' armen moeten vaak het onderspit tegen me delven)
Maar het oog wil ook wel wat en ik wil dus uitzetten.
Ik doe vele oefeningen (pompen, lopen, optrekken, gewichten,...), maar dit heeft amper effect.
Het zal ook wel met leeftijd te maken hebben want ik heb ook nog amper baardgroei. (De rest is wel in orde ;-) )
Daarom heb ik me hier ingeschreven in de hoop dat iemand me enkele nuttige tips kan geven.
Ik ben begonnen met 3-4 per week naar de sportschool/fitness te gaan en ik voetbal ook 2x per week.
Tevens ga ik volgend jaar Sport-wetenschappen volgen (6u week LO).
Ik ben bereid om een supplement te nemen. (Iemand tips welke het best is.)
Mijn gewicht is 80kilo en ik ben zoals eerder vermeld mager en 1.98m groot.
Ik heb thuis gewichten van 7.3kg per 'arm' en van 3kg, knuipers voor men polsen en een optrekbar.
Comment