Mijn eerste trainings/voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Maar ik begrijp alleen nooit waarom mensen te laag willen gaan zitten. Wat is er mis met gewoon iets minder te eten en meer gaan bewegen/sporten?

.

Ik zie dat heel vaak om me heen bij vriendinnen. Ze willen afvallen maar ja, sporten kost tijd en moeite en daar hebben ze eigenlijk geen zin in, druk met gezin/baan/combinatie. Dus gaan ze minder eten, vallen niet of nauwelijks af, gaan nog minder eten. enzovoort.
    Als zij zien wat ik eet, staan ze met open mond.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Wat betrefd KT daar zou ik in jou geval beginnen met BW. (bodyweight) !

Je zou eerst kunnen zoeken of er een BBB les wordt gegeven bij je in de buurt.
      Hoewel daar ook veel verschillen in zijn, worden de meeste lessen (zoals ik ze geef wel tenminste) gegeven met zoveel mogelijk gebruik maken van je eigen lichaam en niet met externe gewichten. Dus spierverstevigende oefeningen die je een basis kunnen geven voor eventueel meer, want dat is in jouw geval moeilijk las ik.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Druk weekeind gehad. Vandaar zo weinig van me gehoor. Ben peetmoeder geworden .

Over de BBB training. Bedankt voor de tip. Maar, mijn opzet is om de training eigenlijk vanuit huis te kunnen doen, bij voorkeur met behulp van dumbells en een halter (als er meer moet komen vind ik dat ook prima, wil best iets uitgeven voor een gezond lichaam). Morgen heb ik een eerste afspraak bij een fysiotherapeut, dus benieuwd. Ga mijn vorderingen zeker op dit forum neerzetten.

Nieuwe schema bevalt prima eigenlijk. Het is wel heel veel eten, maargoed. Ben nog heel erg aan het zoeken hoe ik er wat meer afwisseling in kan krijgen. Elke dag tonijn wordt je ook niet blij van :-).

Ik heb toch nog een vraag over aardappels. Overal zie ik dat je die beter niet kunt eten en beter kunt vervangen door rijst of pasta.
        Ook hoor ik dat je beter de koolhydraten aan het begin van de dag kunt nemen.
        In rijst en pasta zitten meer koolhydraten dan in aardappelen. Waarom dan geen aardappelen?

Ik ga een moderator overigens vragen om dit te verplaatsen naar 'Dagelijkse voeding'. Daar past dit eigenlijk veel beter in.

Groet,
        Phoebe

Comment

Als je volgens schema 50gr rijst moet eten om aan je koolhydraten te komen betekend dit dat je 200gr aardappelen moet eten om aan dezelfde hoeveelheid koolhydraten te eten. Heb zelf eens een dag lang me rijst met aardappelen omgeruild. Geloof me daar wordt je niet blij van als je ziet hoeveel je dan moet eten. Aardappelen hebben ook niet bepaald veel geweldige vezels e.d. dus betekend dat je ter compensatie ook nog eens veel meer groenten bij de maaltijd moet proppen.

Ik eet liever 200gr rijst met een halve pot groenten op een dag dan 800gr aardappelen met 2 potten groenten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Als je volgens schema 50gr rijst moet eten om aan je koolhydraten te komen betekend dit dat je 200gr aardappelen moet eten om aan dezelfde hoeveelheid koolhydraten te eten. Heb zelf eens een dag lang me rijst met aardappelen omgeruild. Geloof me daar wordt je niet blij van als je ziet hoeveel je dan moet eten. Aardappelen hebben ook niet bepaald veel geweldige vezels e.d. dus betekend dat je ter compensatie ook nog eens veel meer groenten bij de maaltijd moet proppen.

Ik eet liever 200gr rijst met een halve pot groenten op een dag dan 800gr aardappelen met 2 potten groenten.
            Ik zou 't niet wegkrijgen .
            Ik begrijp hem, bedankt voor de uitleg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X