300 kcal in 7 minuten ??:S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 300 kcal in 7 minuten ??:S

Nou, ik kom net van de sportschool. Deed eerst even KT, daarna wou ik spinnen maar k was te lui. Ik ben btw bezig met cutten, dus ik ging maar naar de renband en zette me doel op 300 kcal, 9 km per uur, helling 1%. En ik was al in 7 minuten klaar? Kan dit kloppen en kunnen jullie mij tips geven hoeveel ik voortaan moet neerzetten anders?

Vergeet alles wat apparaten aangeven in de sportschool. Klopt geen hol van.

Next time: Spinnen en hard
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

haha ja steef weet je wat het is, mij conditie suckt bigtime. dus om nou gelijk te gaan spinnen een uur lang.

Comment

Ik doe ook sinds kort spinning, en ja, het is zwaar, maar met een beetje doorzettingsvermogen haal je een complete training wel. Gewoon iets minder zwaar zetten dan de instructeur. Maar na een paar keer kun je al beter meedoen.

Comment

dam me, k ben egt te lui. maar weet je wat het is. Ik kan maar 1 x per week meedoen met spinning derest van de lessen heb ik geen tijd ervoor. Dus, ik zou egt met andere cardio....het moeten uit zoeken en ik weet niet hoe.

Comment

1x per week meedoen is voldoende. Rest van cardio vind ik saai om eerlijk te zijn.

Gewoon doorzetten en eventueel wat rennen of fietsen na de KT

Comment

1 x per week voldoende?? dus ik zit dan maar 1 week onder me onderhoud d.m.v cardio, ja en dan nog wat fietse maar je zegt dat al die dingen niet kloppen:S?

Comment

300 in 7 min.? never nooit niet

Comment

Nee, misschien niet de aantallen, ga gewoon uit dat rennen en fietsen op gemiddeld tempo 500-600 cal per uur verbrand.

Comment

dammit per uur joh :O, aangezien ik er 300 moet verlieze per x ongeveer, zou ik een half uur moeten doen right?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      dammit per uur joh :O, aangezien ik er 300 moet verlieze per x ongeveer, zou ik een half uur moeten doen right?
                      als 600 : 2 = 300 klopt, dan moet jij inderdaad een half uur fietsen.. Pak anders even een rekenmachine als je vast loopt.....
                      "Straight outta gym"

Comment

waarschijnlijk was het ook gewoon de indicator waar je op keek... die aangaf dat je als je zo door ging 300 zou verbranden in een uur :P
                        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                          waarschijnlijk was het ook gewoon de indicator waar je op keek... die aangaf dat je als je zo door ging 300 zou verbranden in een uur :P

Precies!

Comment

ahahah nee, want je kan een doel instellen. en na die ''300'' cal gehaald te hebben cooldown. Dus erg raar maarja thnx.

@ waterpoloboy voel je je niet te slim, dat zijn bodybuilders eenmaal niet:P(woehoe vooroordeel)

Comment

heb je per ongeluk je gewicht te hoog ingesteld?

Als ik 1000 kilo intyp dan verbrand ik 300 kcal per 2 mins
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X