je kan je gewicht niet intype, gwn 300 kcal ingetypt meer niet.
300 kcal in 7 minuten ??:S
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Postahahah nee, want je kan een doel instellen. en na die ''300'' cal gehaald te hebben cooldown. Dus erg raar maarja thnx.
@ waterpoloboy voel je je niet te slim, dat zijn bodybuilders eenmaal niet:P(woehoe vooroordeel)"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNou, ik kom net van de sportschool. Deed eerst even KT, daarna wou ik spinnen maar k was te lui. Ik ben btw bezig met cutten, dus ik ging maar naar de renband en zette me doel op 300 kcal, 9 km per uur, helling 1%. En ik was al in 7 minuten klaar? Kan dit kloppen en kunnen jullie mij tips geven hoeveel ik voortaan moet neerzetten anders?
Ik ren 10,5 per uur, helling 0,5, 30 minuten (inclusief 5 minuten cooling down) en verbrand dan 300 kcal
Hoeveel weeg je als ik vragen mag?
Comment
-
-
-
Waarom kijken jullie op dat metertje van een apparaat?
Die meet niet wat jij verbrand. Als je dat denkt, ga dan even verder met slapen en wordt wakker als je weer helder kan nadenken.
Een metertje op een apparaat geeft de energiewaarde aan niets meer en niets minder.
Als je wil weten hoeveel energie of vet jij verbrand dan laat je vooraf bloed prikken en op het einde bloed prikken en aan de hand van een analyse weet je hoeveel vetzuren er rondzwerven in je lichaam, dus hoeveel vetten je zo'n beetje zou kunnen hebben afgebroken.
Dan heb je nog wat monsters nodig van de afvalstoffen,....die moeten ook geanalyseerd worden....
Hou toch op.
Ga gewoon de die cardio doen, 20 minuten onmiddellijk na de KT en lekker intensief. Crosstrainer of loopband of roeien of stepmaster of wat dan ook. 20minuten intensief, HIT en als je dat een tijdje gedaan hebt dan ga je over op HIIT.
Dan verbrand je vet.
Ik zag ook weer een reply staan waarin 300cal verbranden een negatief zou geven van 300cal, omdat je dat dan onder je behoefte zou zitten na de cardio,....jongens denk eens na. Heb je dat nou verbrand of niet?
Als je dat vet hebt verbrand dan heb je dat geconsumeerd, gebruikt dus als voeding voor je energie.
Dus dan trek je dat niet af van je onderhoud of wat dan ook. En je trekt zeker niets af als je eerst al KT hebt gedaan. Alleen als je aleen cardio doet of KT dan mag je 100 tot 200cal optellen bij je behoefte vanwege die activiteit. Als je vervolgens 400cal aan vet verbrand dan staat de teller nog steeds op -100 tot -200 en niet op -500/600. Zo werkt het namelijk niet!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWaarom kijken jullie op dat metertje van een apparaat?
Die meet niet wat jij verbrand. Als je dat denkt, ga dan even verder met slapen en wordt wakker als je weer helder kan nadenken.
Een metertje op een apparaat geeft de energiewaarde aan niets meer en niets minder.
Als je wil weten hoeveel energie of vet jij verbrand dan laat je vooraf bloed prikken en op het einde bloed prikken en aan de hand van een analyse weet je hoeveel vetzuren er rondzwerven in je lichaam, dus hoeveel vetten je zo'n beetje zou kunnen hebben afgebroken.
Dan heb je nog wat monsters nodig van de afvalstoffen,....die moeten ook geanalyseerd worden....
Hou toch op.
Meestal wordt dit gemeten met een zuurstofmasker. aan de hand van hoeveel zuurstof er verbruikt wordt, kan men stellen hoeveel kcal er verbruikt zijn.
de iets minder precieze methoden werken met: 5 soorten sensors. deze meten acceleratie, lichaamstemperatuur, stappen, galvanic skin response en heat flux.
Aan de hand van bloed vooraf en achteraf weten en de hoeveelheid triglyceriden inn het bloed kan men niet afleiden hoeveel kcal of vetten er verbrand zijn. tijdens training worden namelijk ook nieuwe vetten vanuit de vetcellen in de bloedbaan gemobiliseerd. Onzin dus.
Ga gewoon de die cardio doen, 20 minuten onmiddellijk na de KT en lekker intensief. Crosstrainer of loopband of roeien of stepmaster of wat dan ook. 20minuten intensief, HIT en als je dat een tijdje gedaan hebt dan ga je over op HIIT.
Dan verbrand je vet.
Ik zag ook weer een reply staan waarin 300cal verbranden een negatief zou geven van 300cal, omdat je dat dan onder je behoefte zou zitten na de cardio,....jongens denk eens na. Heb je dat nou verbrand of niet?
Als je dat vet hebt verbrand dan heb je dat geconsumeerd, gebruikt dus als voeding voor je energie.
Dus dan trek je dat niet af van je onderhoud of wat dan ook. En je trekt zeker niets af als je eerst al KT hebt gedaan. Alleen als je aleen cardio doet of KT dan mag je 100 tot 200cal optellen bij je behoefte vanwege die activiteit. Als je vervolgens 400cal aan vet verbrand dan staat de teller nog steeds op -100 tot -200 en niet op -500/600. Zo werkt het namelijk niet!
errrrhhh volgt iemand dit nog? ik niet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWaarom kijken jullie op dat metertje van een apparaat?
Hou toch op.
Dan verbrand je vet.
Dus dan trek je dat niet af van je onderhoud of wat dan ook. En je trekt zeker niets af als je eerst al KT hebt gedaan. Alleen als je aleen cardio doet of KT dan mag je 100 tot 200cal optellen bij je behoefte vanwege die activiteit. Als je vervolgens 400cal aan vet verbrand dan staat de teller nog steeds op -100 tot -200 en niet op -500/600. Zo werkt het namelijk niet!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Als ik Marnop goed begrijp, bedoelt hij het volgende: Als je naar onderhoud eet, eet je al zoals je BMR is en je sport/werkactiviteit en als je dus een tekort wilt laten ontstaan moet je of wat EXTRA sporten of een tekort maken in je voeding en dan NIET nog eens je sporten laten toenemen of minderen, aangezien je je kcal tekort dan al laat ontstaan door minder kcal te nuttigen.
Correct me if I'm wrong, anders sluit ik me wel bij de rest aan die het ook niet snappen"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: