300 kcal in 7 minuten ??:S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je kan je gewicht niet intype, gwn 300 kcal ingetypt meer niet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      ahahah nee, want je kan een doel instellen. en na die ''300'' cal gehaald te hebben cooldown. Dus erg raar maarja thnx.

@ waterpoloboy voel je je niet te slim, dat zijn bodybuilders eenmaal niet:P(woehoe vooroordeel)
      ik voel me niet te slim wees maar niet bang succes met je cut iig
      "Straight outta gym"

Comment

hihi thnx, je ziet wel meer post van me. ben nog niet helemaal clear over alles:P

Comment

hihi thnx, je ziet wel meer post van me. ben nog niet helemaal clear over alles:P
          maakt niet uit, ik ben zelf ook maar nog een beginneling.. Iedereen moet het leren
          "Straight outta gym"

Comment

Nou, ik kom net van de sportschool. Deed eerst even KT, daarna wou ik spinnen maar k was te lui. Ik ben btw bezig met cutten, dus ik ging maar naar de renband en zette me doel op 300 kcal, 9 km per uur, helling 1%. En ik was al in 7 minuten klaar? Kan dit kloppen en kunnen jullie mij tips geven hoeveel ik voortaan moet neerzetten anders?
            :S dat lijkt me sterk

Ik ren 10,5 per uur, helling 0,5, 30 minuten (inclusief 5 minuten cooling down) en verbrand dan 300 kcal

Hoeveel weeg je als ik vragen mag?

Comment

je kan je gewicht niet intype, gwn 300 kcal ingetypt meer niet.
              apart...meestal wordt het gewicht namelijk ook gevraagd, omdat dat onder andere een punt is waar je aan kunt vaststellen hoeveel kcal je uberhaupt hebt verbrand

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                als 600 : 2 = 300 klopt, dan moet jij inderdaad een half uur fietsen.. Pak anders even een rekenmachine als je vast loopt.....
                Sorry maar dit is de beste comment van dit jaar.
                You can be part of my meal tonight.

Comment

Waarom kijken jullie op dat metertje van een apparaat?

Die meet niet wat jij verbrand. Als je dat denkt, ga dan even verder met slapen en wordt wakker als je weer helder kan nadenken.

Een metertje op een apparaat geeft de energiewaarde aan niets meer en niets minder.
                  Als je wil weten hoeveel energie of vet jij verbrand dan laat je vooraf bloed prikken en op het einde bloed prikken en aan de hand van een analyse weet je hoeveel vetzuren er rondzwerven in je lichaam, dus hoeveel vetten je zo'n beetje zou kunnen hebben afgebroken.
                  Dan heb je nog wat monsters nodig van de afvalstoffen,....die moeten ook geanalyseerd worden....

Hou toch op.

Ga gewoon de die cardio doen, 20 minuten onmiddellijk na de KT en lekker intensief. Crosstrainer of loopband of roeien of stepmaster of wat dan ook. 20minuten intensief, HIT en als je dat een tijdje gedaan hebt dan ga je over op HIIT.
                  Dan verbrand je vet.

Ik zag ook weer een reply staan waarin 300cal verbranden een negatief zou geven van 300cal, omdat je dat dan onder je behoefte zou zitten na de cardio,....jongens denk eens na. Heb je dat nou verbrand of niet?
                  Als je dat vet hebt verbrand dan heb je dat geconsumeerd, gebruikt dus als voeding voor je energie.
                  Dus dan trek je dat niet af van je onderhoud of wat dan ook. En je trekt zeker niets af als je eerst al KT hebt gedaan. Alleen als je aleen cardio doet of KT dan mag je 100 tot 200cal optellen bij je behoefte vanwege die activiteit. Als je vervolgens 400cal aan vet verbrand dan staat de teller nog steeds op -100 tot -200 en niet op -500/600. Zo werkt het namelijk niet!
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post

Die meet niet wat jij verbrand. Als je dat denkt, ga dan even verder met slapen en wordt wakker als je weer helder kan nadenken.

Een metertje op een apparaat geeft de energiewaarde aan niets meer en niets minder.
                    Als je wil weten hoeveel energie of vet jij verbrand dan laat je vooraf bloed prikken en op het einde bloed prikken en aan de hand van een analyse weet je hoeveel vetzuren er rondzwerven in je lichaam, dus hoeveel vetten je zo'n beetje zou kunnen hebben afgebroken.
                    Dan heb je nog wat monsters nodig van de afvalstoffen,....die moeten ook geanalyseerd worden....

Hou toch op.

Meestal wordt dit gemeten met een zuurstofmasker. aan de hand van hoeveel zuurstof er verbruikt wordt, kan men stellen hoeveel kcal er verbruikt zijn.

de iets minder precieze methoden werken met: 5 soorten sensors. deze meten acceleratie, lichaamstemperatuur, stappen, galvanic skin response en heat flux.

Aan de hand van bloed vooraf en achteraf weten en de hoeveelheid triglyceriden inn het bloed kan men niet afleiden hoeveel kcal of vetten er verbrand zijn. tijdens training worden namelijk ook nieuwe vetten vanuit de vetcellen in de bloedbaan gemobiliseerd. Onzin dus.

Ga gewoon de die cardio doen, 20 minuten onmiddellijk na de KT en lekker intensief. Crosstrainer of loopband of roeien of stepmaster of wat dan ook. 20minuten intensief, HIT en als je dat een tijdje gedaan hebt dan ga je over op HIIT.
                    Dan verbrand je vet.

Ik zag ook weer een reply staan waarin 300cal verbranden een negatief zou geven van 300cal, omdat je dat dan onder je behoefte zou zitten na de cardio,....jongens denk eens na. Heb je dat nou verbrand of niet?
                    Als je dat vet hebt verbrand dan heb je dat geconsumeerd, gebruikt dus als voeding voor je energie.
                    Dus dan trek je dat niet af van je onderhoud of wat dan ook. En je trekt zeker niets af als je eerst al KT hebt gedaan. Alleen als je aleen cardio doet of KT dan mag je 100 tot 200cal optellen bij je behoefte vanwege die activiteit. Als je vervolgens 400cal aan vet verbrand dan staat de teller nog steeds op -100 tot -200 en niet op -500/600. Zo werkt het namelijk niet!

errrrhhh volgt iemand dit nog? ik niet.
                    dat dus
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nee indd ik begrijp het niet zo erg, maar kortom denk ik. RENNEN KLEIN JONGETJE.???

Comment

Originally posted by marnop View Post

Hou toch op.

Dan verbrand je vet.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          errrrhhh volgt iemand dit nog? ik niet.

Ik ook niet.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

haha ik heb m 4 keer gelezen maar snap het ook niet helemaal
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Conclusie: Gewoon hard trainen en goed eten en dan komt het vanzelf wel. Blijf je vet: Harder trainen of minder eten.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Als ik Marnop goed begrijp, bedoelt hij het volgende: Als je naar onderhoud eet, eet je al zoals je BMR is en je sport/werkactiviteit en als je dus een tekort wilt laten ontstaan moet je of wat EXTRA sporten of een tekort maken in je voeding en dan NIET nog eens je sporten laten toenemen of minderen, aangezien je je kcal tekort dan al laat ontstaan door minder kcal te nuttigen.

Correct me if I'm wrong, anders sluit ik me wel bij de rest aan die het ook niet snappen
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X