Ik ben op zoek naar een nieuw schema. Een trainingsschema voor massa en vooral kracht. Ik doe nu nog 1 week UD2.0 en dan sta ik echt droog dus kan ik lange tijd bulken voor massa. De bedoeling is dat ik op trainingsdagen +600 ga zitten. Rustdagen op onderhoud. Zo kan ik vetmassagains misschien enigszins minimaliseren. Ik merk nu dat mijn BP relatief gezien veel sterker is dan mijn squat. ik druk 82,5kilo een keer of 7 terwijl de squat echt hard achterblijft op 75-80 afhankelijk van de techniek en diepte die ik pak. Ik vond UB/LB schema's altijd wel erg fijn en daar heb ik ook wel het een en ander van liggen, alleen ben benieuwd naar alternatieven. Andere schemas voor 4x in de week waarbij ik mijn doelen kan bereiken. Graag advies. Ik ben nu denk ik een kilo of 84 met een lengte van 1,95 en een vetpercentage van een procent of 9. 1rm van bankrukken zal rond de 100 liggen? Misschien een paar kilo meer, squat geen idee en de deadlift doe ik 5x115 in de laatste werkset. Ben zeker niet ontevreden met mijn stats als je kijkt naar mijn gewicht en mn lengte, maar nu ik een goede basis heb, is het tijd om er massa op te knallen vanuit mijn perspectief.
Suggesties nieuw trainingsschema.
Collapse
X
-
Ben momenteel ook aan een nieuw schema aan het sleutelen. Als je vooral krachtgericht wil te werk gaan, kan een 4 daags schema je misschien bekoren. Twee dagen bench (één zwaar en één speed) en dan een dag DL en een dag Sq. Zoiets had ik in gedachten.RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
-
Originally posted by Dr Rude View PostBen momenteel ook aan een nieuw schema aan het sleutelen. Als je vooral krachtgericht wil te werk gaan, kan een 4 daags schema je misschien bekoren. Twee dagen bench (één zwaar en één speed) en dan een dag DL en een dag Sq. Zoiets had ik in gedachten.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Je hoeft toch niet elke keer andere oefeningen te doen...
De compounds erin wat iso's en gaan, daarnaast kun je nog leuke variaties brengen in repsen de manier van trainen, drop sets/pyramide/supersets/giant sets.
Heb ook pas een nieuw schema gemaakt, daarvoor 2 jaar lang dezelfde oefeningen met rep range 6-10,
Nu dropsets toegepast en is wel een leuke manier en weer een andere trainingswijzeMake it happen, shock everyone!
Comment
-
PHAT training: Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com
Zeker als je voor kracht/massa wilt.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Originally posted by Dr Rude View Post@ Revius:
Heb jij ervaring met WSB? Zoja, wat zijn/waren jou bevindingen?
Imo is het niet erg geschikt voor relatief beginnende powerlifters gezien die vaak meer baat hebben bij een hoger volume en frequentie op de mainlift ipv al die variaties.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: