Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Belangrijk
Als we meer eiwitten gaan consumeren omdat we die ook nodig hebben om een bepaald doel te bereiken, moeten we ook onze water consumptie gelijkmatig mee opvoeren. We zouden toch minstens 2 liter moeten consumeren. Voor sportmensen die echt wel het maximum eiwitten nemen zal dit al gauw tot 4 liter oplopen vb. zoals bodybuilders die 2,5 tot 3 gram eiwit per kg vet vrije massa nemen. Frisdrank, thee, koffie en andere dranken tellen niet mee!!
Verdeling?
Deze eiwitten moet men best over 5 tot 6 maaltijden verspreiden over de hele dag zodat het lichaam voortdurend nieuwe bouwstoffen aangeleverd krijgt. Zo kan het lichaam al deze eiwitten opnemen en benutten. Het gebruik van meer dan 30-40gram eiwit per 3 uur wordt ten sterkste afgeraden omdat deze nog wel opgenomen worden maar niet gebruikt voor spiermassa op te bouwen, met uitzondering op gevorderde bodybuilders in opbouwfase of dieetfase verkeren. Het overschot aan eiwitten wordt uiteindelijk omgezet tot lichaamsvet en de nieren hebben het door extra afvalstoffen zwaarder om deze via urine af te voeren.
telt thee niet mee? ik drink heel veel groene thee op een dag en ook wel wat water, moet ik dat gaan omdraaien dan? ik maak mijn groene thee met kruiden niet met een zakje zoals de meeste.. waarom telt dit dan niet mee?
En telt melk ook niet mee en hoe zit het met whey shakes etc. dat je met water maakt?
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment