ik ben tijdje weg geweest omdat internet het niet meer deed. maar ik ben er weer met trainen heb ik de laatste tijd veel progressie geboekt maar je wilt altijd meer he. alleen borst blijft nog wel achter.
nou wil ik augustus heel anders dan normaal gaan trainen om mee spieren een opdonder te geven.
normaal train ik elke spiergroep 1x per week.
nu wil ik maand heel anders trainen.
mijn vraag is met dit schema kans dat ik juist minder groei door over training
5x in de week
dag 1 en 5 3 oefeningen borst waarvan elke 4sets van 8 reps en daarna 4 oefeningen rug waarvan elke 4sets van 8 reps
dag 2 benen en kuiten 5oefeningen totaal 4sets 8reps
dag 3 3xtriceps 3xbiceps triceps 4sets van 8reps en biceps 4sets van 12reps(pomp idee)
dag 4 schouders 5 oefeningen 3sets 8tot 10 reps
is dit oke?? ben benieuwd denk zelf namelijk voor korte tijd wel goed schema is . geen blijvertje natuurlijk maar dnek wel snel in korte tijd spiermassa te winnen alvast bedankt
nou wil ik augustus heel anders dan normaal gaan trainen om mee spieren een opdonder te geven.
normaal train ik elke spiergroep 1x per week.
nu wil ik maand heel anders trainen.
mijn vraag is met dit schema kans dat ik juist minder groei door over training
5x in de week
dag 1 en 5 3 oefeningen borst waarvan elke 4sets van 8 reps en daarna 4 oefeningen rug waarvan elke 4sets van 8 reps
dag 2 benen en kuiten 5oefeningen totaal 4sets 8reps
dag 3 3xtriceps 3xbiceps triceps 4sets van 8reps en biceps 4sets van 12reps(pomp idee)
dag 4 schouders 5 oefeningen 3sets 8tot 10 reps
is dit oke?? ben benieuwd denk zelf namelijk voor korte tijd wel goed schema is . geen blijvertje natuurlijk maar dnek wel snel in korte tijd spiermassa te winnen alvast bedankt
Comment