Stats:
man
28 jaar
178cm
78kg
bierbuikje
Doel:
Groter en breder worden.
Voeding:
Het afgelopen jaar ben ik na advies (een ecto moet vreten! ) veel en gezond gaan eten: Over de hele dag gesmeerd 1-2l water en melk, mueslierepen, 6 boterhammen met vleeswaren, 500gram kwark, beker noodles, normale avondmaal. Niet echt superstrak allemaal, maar wel zeer regelmatig).
Helaas was ik ook niet vies van een biertje, wat meestal wel een aantal keer per week erg uit de hand liep.
Ervaringen:
Ik ben circa een jaar geleden begonnen met fitness en heb na research en tips op forums een schema gebouwd, maar na 4 maanden trainen ben ik door motivatieproblemen en een ongeluk gestopt.
De afgelopen 3 maanden ben ik weer actief bezig geweest met trainen, en nu na 3 weken niks doen op vakantie, wil ik m'n schema onder de loep nemen en morgen weer aan de slag
Schema
Maandag (biceps, triceps en benen):
- Barbell Curl
- Dumbbell Hammer Curl
- Barbell Close Grip Bench Press
- Barbell Lying Triceps Extension
- Barbell Squat
- Cumbbell Side Lunge
Woensdag (rug & buik):
- Barbell Cambered Lying Row
- Dumbbell Bench Over Row
- Dumbbell Shrugs
- Crunches
Vrijdag (borst & schouders)
- Barbell Bench Press
- Dubbell Flys
- Dumbbell Incline Bench Press
- Military Press
- Dumbbell Front Raise
- Dumbbell One Arm Front Raise
Alle oefeningen doe ik in 3 sets van 8 herhalingen (behalve crunches). Vooral bij m'n borst en triceps merk ik nog steeds sterke groei, maar bij m'n schouders en biceps gaat het vrij langzaam. Nu zit ik een beetje in twijfel of ik gewoon lekker moet doorgaan op deze voet en over 3 maanden weer moet analyseren, of dat ik het schema moet gaan verbouwen.
Any tips?
man
28 jaar
178cm
78kg
bierbuikje
Doel:
Groter en breder worden.
Voeding:
Het afgelopen jaar ben ik na advies (een ecto moet vreten! ) veel en gezond gaan eten: Over de hele dag gesmeerd 1-2l water en melk, mueslierepen, 6 boterhammen met vleeswaren, 500gram kwark, beker noodles, normale avondmaal. Niet echt superstrak allemaal, maar wel zeer regelmatig).
Helaas was ik ook niet vies van een biertje, wat meestal wel een aantal keer per week erg uit de hand liep.
Ervaringen:
Ik ben circa een jaar geleden begonnen met fitness en heb na research en tips op forums een schema gebouwd, maar na 4 maanden trainen ben ik door motivatieproblemen en een ongeluk gestopt.
De afgelopen 3 maanden ben ik weer actief bezig geweest met trainen, en nu na 3 weken niks doen op vakantie, wil ik m'n schema onder de loep nemen en morgen weer aan de slag
Schema
Maandag (biceps, triceps en benen):
- Barbell Curl
- Dumbbell Hammer Curl
- Barbell Close Grip Bench Press
- Barbell Lying Triceps Extension
- Barbell Squat
- Cumbbell Side Lunge
Woensdag (rug & buik):
- Barbell Cambered Lying Row
- Dumbbell Bench Over Row
- Dumbbell Shrugs
- Crunches
Vrijdag (borst & schouders)
- Barbell Bench Press
- Dubbell Flys
- Dumbbell Incline Bench Press
- Military Press
- Dumbbell Front Raise
- Dumbbell One Arm Front Raise
Alle oefeningen doe ik in 3 sets van 8 herhalingen (behalve crunches). Vooral bij m'n borst en triceps merk ik nog steeds sterke groei, maar bij m'n schouders en biceps gaat het vrij langzaam. Nu zit ik een beetje in twijfel of ik gewoon lekker moet doorgaan op deze voet en over 3 maanden weer moet analyseren, of dat ik het schema moet gaan verbouwen.
Any tips?
Comment