Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn mening is, als je constant varieert tussen oefeningen, aantal sets, aantal reps en de uitgevoerde snelheid zit je zowiezo goed. Enkel moet je dan de juiste balans hebben, zodat je alle kanten heb aangepakt. Variatie & schrikeffect werken 't beste vind ik
Mijn mening is, als je constant varieert tussen oefeningen, aantal sets, aantal reps en de uitgevoerde snelheid zit je zowiezo goed. Enkel moet je dan de juiste balans hebben, zodat je alle kanten heb aangepakt. Variatie & schrikeffect werken 't beste vind ik
Schrikeffect? Wie wou jij laten schrikken?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Schrik/Schok effect? :P Ik denk wel dat je me begrijpt ;p
waarom in hemelsnaam het schok effect? Zolang je tot faal traind of dicht erbij is het een zware prikkel voor je spiervezels, en zolang dat beschadigd groeit alles als kool, zolang je alles met hetzelfde gewicht pakt heb je er geen bal aan
waarom in hemelsnaam het schok effect? Zolang je tot faal traind of dicht erbij is het een zware prikkel voor je spiervezels, en zolang dat beschadigd groeit alles als kool, zolang je alles met hetzelfde gewicht pakt heb je er geen bal aan
Maar als je vaak van oefening veranderd en dan tot faal traint heb je toch het beste van twee werelden? (Heb echt vaak gesprekken hierover afgeluisterd, mensen die met tegenovergestelde meningen toch aardig dezelfde lichamen hadden. Hoewel 'schokeffecters' soms iets atletischer en maxaanhangers wat ronder en massaler.. allebij prima. Toch veel discussie hierover?)
Maar als je vaak van oefening veranderd en dan tot faal traint heb je toch het beste van twee werelden? (Heb echt vaak gesprekken hierover afgeluisterd, mensen die met tegenovergestelde meningen toch aardig dezelfde lichamen hadden. Hoewel 'schokeffecters' soms iets atletischer en maxaanhangers wat ronder en massaler.. allebij prima. Toch veel discussie hierover?)
Schoktraining is leuk voor de recreatie KT'er maar als je toch wat meer wilt moet je je overgeven aan de grote 6, benchpress/deadlift/militairy press/squat/BOR/t-bar.
Daarnaast iso's zijn leuk maar mensen die de 'grote' zes vaak beoefenen zien er vaak massiever uit dan mensen die ze niet doen.
Alles draait om faal en vernietiging van de spiervezels.
Mwah, ik merk vooral bij schouders wel dat een nieuwe oefening of variatie wonderen kunnen doen.
Misschien omdat het een kleine spiergroep is?
Benen, rug en borst gaan ongeacht de variatie altijd wel kapot.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment