Geen succes, probeer mijn schema is:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jah super sgema
    Groeten

Comment

hoi sodaar super schema zo op het eerste gezicht.
      ben dan ook benieuwd naar de rest van het schema want ik wil morgen gaan beginnen met jouw schema.
      groeten
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

2de deel van het schema.

Borst en triceps. Ik heb er 2, geef je eerst deze is een combi schema. volgorde van 1 tot einde.

- bankdruk vlak combi met fly vlak: 4 sets bankdruk, 20, 10, 10, 10 (dit lukt meestal niet. (ga door tot spier falen langzaam uitvoering) de laatste 2 sets. gecombineerd met fly, 20, 15, 10, 8. Dus bankdruk, fly, bank druk fly. Na elke oefening 45 sec rust.
        - schuin dumbell drukken 4 sets in combi met schuin fly, hetzelde als de eerst 2 oefeningen. Alleen bij dumbell drukken een gewicht pakken waar je net steeds 8 herhalingen uit kan pakken en fly, s oplopend gewicht, 15 herh, 12, herh, 10 herh, 8 herh. Dus ook weer steeds om en om, beginnen met de druk oefeningen altijd, dande fly,s. (dus niet eerst fly, drukken, eerst drukken dan fly, drukken, fly)
        - Dumbell pullover 4x8
        - eventueel dippen erbij nog 4x8, maar ik denk dat je tegen die tijd al verzuurd bent. (andere variant van schema komt dippen in voor)

Triceps:

- dumbell press 4 sets, 10, 8, 8, 8
        - dippen (small voor triceps) 4x 8 tot dat je net de laatste eruit duwt.
        - Naar keuze (ik zou een variant pakken 4x 10)

Schuine buikspieren, side crunch met gewicht. 15, 12, 10, 8

De andere borst variant komt nog

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
          Is maar hoe je stofwisseling is. Ik ken iemand die kan elke dag patat eten en komt geen flikker aan.
          Hoe oud ben je? Blijf dit dan nog 10 of 15 jaar zo doen en dan praten wij nog eens.
          Met aan de andere kant van de tafel iemand die nu al wél op zijn voeding let.....
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Hoe oud ben je? Blijf dit dan nog 10 of 15 jaar zo doen en dan praten wij nog eens.
            Met aan de andere kant van de tafel iemand die nu al wél op zijn voeding let.....
            Wie zegt dat IK het doe? Ik geef alleen een voorbeeld. En ik had het niet over de gezondheid, alleen over het uiterlijk.

Comment

moeilijk te ontcijferen.

maar als ik zo lees is het beetje teveel borst. je bent drukker met alles onthouden dan werkelijk trainen denk ik zo daniel. zou het simpeler houden.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                moeilijk te ontcijferen.

maar als ik zo lees is het beetje teveel borst. je bent drukker met alles onthouden dan werkelijk trainen denk ik zo daniel. zou het simpeler houden.
                Persoonlijk heb ik daar geen last van, en tot nu toe werk dit bij mij wel goed. Ik geef toe dat het erg veel is. Maar je pakt elke oefening toch weer op een andere hoek zowel boven als onderkant, waardoor je de spiergroep volledig gebruikt/traint.

Comment

door incline te trainen belast je maar 5% ofzo effectief meer je bovenkant dan met plat bankdrukken. de variatie op kan het verschil maken. maar 4 oefeningen to mss 5 lijkt me tamelijk overdreven voor een niet zo heel grote spiergroep.
                  Last edited by Beachboy; 24-08-2011, 09:45.

Comment

door incline te trainen belast je maar 5% ofzo effectief meer je bovenkant dan met plat bankdrukken. de variatie op kan het verschil maken. maar 4 oefeningen to mss 5 lijkt me tamelijk overdreven voor een niet zo heel grote spiergroep.
                    Het ligt aan allerlei factoren. De manier hoe je traint, de volgorde van oefeningen etc. Het is een geheel plaatje, snap je wat ik bedoel?

Comment

ik snap het wel, maar vraag me af of jij het nog snapt.

Comment

ik snap het wel, maar vraag me af of jij het nog snapt.
                        Kijk naar me foto op hyves en je kunt het zien of ik het snap.

Comment

wat is dat voor niet onderbouwd antwoord voor je onorthodoxe manier van het combineren van high reps/ low reps/ pyramide in een borst training

Comment

wat is dat voor niet onderbouwd antwoord voor je onorthodoxe manier van het combineren van high reps/ low reps/ pyramide in een borst training
                            Hoelang train jij al?

Comment

dat was niet mijn vraag

Comment

dat was niet mijn vraag
                                Klopt, graag zou ik het wel willen weten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse