Geen succes, probeer mijn schema is:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    had je trouwens vroeger ook geen winstrol kuurtje gedaan?
    Windstrol kuurtje?

Comment

Geen idee of je bent veranderd, als je lang genoeg weer rondhangt en mss weer is een foto post van vroegah en nu zien we het verschil en wat de bapao heeft gedaan ^^

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        los daarvan was er geen aanleiding voor de reactie.

hopelijk is zijn dieet nu wat aangepast. Maar als het voor hem werkt waarom niet =) zijn controversiele voedingsschema hoefd niet persee verkeerd te zijn
        er was wel degelijk een aanleiding voor de reactie maar dat laat ik dan maar achter wege.
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
          Zo te zien hebben die broodjes bapao beter gewerkt, dan jou banaantjes!
          mijn ''banaantjes'' eet ik nog maar een jaar en jij jouwn bapao al 5 jaar. Dus post eens een pic kunnen we zien wat je in 5 jaar hebt geboekt
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

side raise. Is een oefening voor je laterals, bovenkant schouder. Hiermee train je de schouder omhoog. Is een goede oefening, als je de oefening correct en gecontroleerd uitvoerd zwaar, maar effectief.
            Echt? Nou, ik denk dat veel hier dat niet weten, hoor.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hey chef sodaar, danieltje

hoe is het nou met jou

mooi schema man ga hem zeker testen paar maandjes
              mzzl
              Groeten

Comment

Ik bedoelde met die oefening eigenlijk, side raise. Is een oefening voor je laterals, bovenkant schouder. Hiermee train je de schouder omhoog. Is een goede oefening, als je de oefening correct en gecontroleerd uitvoerd zwaar, maar effectief.
                Owwwwwwwwwwww

Comment

Originally posted by Revius View Post

hoe is het nou met jou

mzzl
                  Bedankt man, veel succes!

Comment

Originally posted by Limit View Post
                    mijn ''banaantjes'' eet ik nog maar een jaar en jij jouwn bapao al 5 jaar. Dus post eens een pic kunnen we zien wat je in 5 jaar hebt geboekt
                    Ik moet je toegeven dat ik al 3 jaar geen bapoa broodje in me mik heb gestopt, en al was dat wel zo, dan maakt het ook niet uit. Wat ik al zei, ieder mens is anders, stofwisseling is anders etc. Mijn eetpatroon is ook veranderd, en af en toe ga ik trouwens ook wel is naar de mac. En ik ben nog zo droog als een plank. Waarom? Omdat mijn basis voeding goed is. Omdat ik weet, waar ik mee bezig ben, en omdat ik weet hoe MIJN lichaam reageet.

Comment

Ik moet je toegeven dat ik al 3 jaar geen bapoa broodje in me mik heb gestopt, en al was dat wel zo, dan maakt het ook niet uit. Wat ik al zei, ieder mens is anders, stofwisseling is anders etc. Mijn eetpatroon is ook veranderd, en af en toe ga ik trouwens ook wel is naar de mac. En ik ben nog zo droog als een plank. Waarom? Omdat mijn basis voeding goed is. Omdat ik weet, waar ik mee bezig ben, en omdat ik weet hoe MIJN lichaam reageet.
                      ik denk dat 3 jaar bapao broodjes vreten toch wel degelijk een verschil maakt jongeman

Comment

hoe is het nou met jou

mzzl
                        Wie ben je eigenlijk?

Comment

Originally posted by Limit View Post
                          ik denk dat 3 jaar bapao broodjes vreten toch wel degelijk een verschil maakt jongeman
                          Al ga je elke dag naar de mac of kfc ofzo, dan zou het kunnen zijn dat je slank blijft en toch gespierd? Is maar hoe je stofwisseling is. Ik ken iemand die kan elke dag patat eten en komt geen flikker aan.

Comment

Al ga je elke dag naar de mac of kfc ofzo, dan zou het kunnen zijn dat je slank blijft en toch gespierd? Is maar hoe je stofwisseling is. Ik ken iemand die kan elke dag patat eten en komt geen flikker aan.
                            hiermee wil je zeggen dat als jij 3 jaar lang bapao broodjes erin gooit je hetzelfde fysiek zal behouden dan als je geen bapao broodjes at? Bull , uiteraard zijn er verschillen in stofwisseling maar waarom denk je dat er geen 1 bodybuilder is die elke dag naar de mac gaat.. omdat het dus wel een verschil maakt

Comment

Wie ben je eigenlijk?
                              vorige keer schold je me verrot
                              Groeten

Comment

vorige keer schold je me verrot
                                Dan had ik daar zeker een goede reden voor, anders ben ik altijd heel vriendelijk.

Fijn dat je nu wél wat van me aanneemt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X