Mijndert achternaam? Nog nooit van gehoord, dus deelnemer sterkste man van nederland lijkt me sterk.
Geen succes, probeer mijn schema is:
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Limit View Postmijn excuses posseltje. Ik was vergeten dat Sodaar de man van het bapao-voedingsschema was. had ik dit geweten dan had ik uiteraard nooit de moeite genomen om uberhaupt te reageren"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
Originally posted by Sodaar View Post2de deel van het schema.
Borst en triceps. Ik heb er 2, geef je eerst deze is een combi schema. volgorde van 1 tot einde.
- bankdruk vlak combi met fly vlak: 4 sets bankdruk, 20, 10, 10, 10 (dit lukt meestal niet. (ga door tot spier falen langzaam uitvoering) de laatste 2 sets. gecombineerd met fly, 20, 15, 10, 8. Dus bankdruk, fly, bank druk fly. Na elke oefening 45 sec rust.
- schuin dumbell drukken 4 sets in combi met schuin fly, hetzelde als de eerst 2 oefeningen. Alleen bij dumbell drukken een gewicht pakken waar je net steeds 8 herhalingen uit kan pakken en fly, s oplopend gewicht, 15 herh, 12, herh, 10 herh, 8 herh. Dus ook weer steeds om en om, beginnen met de druk oefeningen altijd, dande fly,s. (dus niet eerst fly, drukken, eerst drukken dan fly, drukken, fly)
- Dumbell pullover 4x8
- eventueel dippen erbij nog 4x8, maar ik denk dat je tegen die tijd al verzuurd bent. (andere variant van schema komt dippen in voor)
Triceps:
- dumbell press 4 sets, 10, 8, 8, 8
- dippen (small voor triceps) 4x 8 tot dat je net de laatste eruit duwt.
- Naar keuze (ik zou een variant pakken 4x 10)
Schuine buikspieren, side crunch met gewicht. 15, 12, 10, 8
De andere borst variant komt nogI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by melvinafca View PostDan train je ook bij fpa? Als je joop kent, gijs is die kerel die altijd bij powerrack staat.
En om revius te zien kan.je rawpowerbaarn zoeku. Zie je gijs ook trouwebs
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-