Raad nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Raad nodig

Beste mede BN'ers,

Ik fitness niet bij een al te grote gym. Zo hebben wel alle faciliteiten maar ik heb nu een schema gekregen, waar ik grote twijfels over heb. (Dit schema is origineel voor een zwemmer gemaakt) Het is één schema. Dus ik train elke dag hetzelfde? Ik train niet specifiek boven/onder rug/borst etc.

Het train de volgende spiergroepen: (overal 4x8, 4x 8 linker kant, 4x8 rechter kant)

Borst:
    fly/ dumbellpress

Benen:
    Squat/leg press

Bovenrug :
    Machine Row/ Omgekeerde fly, dus van binnen naar buiten drukken (machine), maar ik weet niet hoe dat heet?

Buik:
    Decline sit up/ Russian twist

Kuiten:
    Stang in de nek gewicht eraan, en trap lopen (23 trede), 4 keer op + 4 keer af

Dit was het, voor mijn biceps triceps en schouders heb ik geen specifieke oefeningen, ik heb geen idee of ik die meepakt met andere oefeningen? Maar ik het vind eigenlijk helemaal niets, hoe denken jullie hierover?
    Last edited by Tjerrelt; 24-08-2011, 01:28.

Dit schema is natuurlijk totaal waardeloos, schandalig dat ''instructeurs'' dit voor durven te schrijven zonder enige schaamte...
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

Comment

Geen schouders alleen dat al....
        Nee dit is niets.Armen pak je altijd mee,maar evengoed wel oefeningen speciaal erbij doen.

Comment

Paar berichtjes verwijdert omdat het topic gekaapt werd. On topic: lees de link die posseltje je stuurt eens door
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...