Geen spierpijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen spierpijn?

Beste,

Sinds 2 maanden heb ik problemen dat ik geen spierpijn meer heb de dag na het trainen terwijl ik wel redelijk verzuurd ben op het eind. Ik wissel ong. om de 6 weken 2 van de 4 oefeningen af. Ik wissel ze nooit alle af omdat ik veel oefeningen op hetzelfde vind neerkomen.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Misschien zwaarder trainen, hoger in gewichten.
    of wisselen van aantal sets, reps etc

Spierpijn is geen indicator voor spiergroei, dus je hoeft je eigenlijk nergens zorgen over te maken
    A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Spierpijn is geen indicatie voor groei maakt verder dus niet heel veel uit.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

schat je lichaam in bij het trainen pak zwaarste (die je lichaam aankan) dan na elke set lichter pakken
        weetniet waarom je klaagd je moet juist blij zijn dat je geen spierpijn krijgt

Comment

Originally posted by nisarnl View Post
          schat je lichaam in bij het trainen pak zwaarste (die je lichaam aankan) dan na elke set lichter pakken
          weetniet waarom je klaagd je moet juist blij zijn dat je geen spierpijn krijgt
          Ik dacht juist dat dit een indicatie was dat je spieren herstellen en je goed bezig was?

Wissel ook vaker af met sets/reps.. Meestal:
          3 sets van 12/10/8 reps
          of
          4 sets van 15/13/10/8 reps..

Dus ik hoef me geen zorgen te maken?

Comment

nee !

Comment

Als je massa wil kweken zou ik persoonlijk tussen 8-10 reps blijven
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Het kan zelfs zo zijn dat geen spierpijn beter is dan wel spierpijn hebben, het maakt in principe niet zo heel veel uit.
                Al is het natuurlijk wel zo dat korte termijn groei deels ook psychologisch is, doordat bijv. je benen erg branden zijn ze in jouw ogen wellicht wat groter zijn geworden wanneer de spierpijn verdwenen is juist door die spierpijn.

Comment

Originally posted by Onderkoffer View Post
                  Beste,

Sinds 2 maanden heb ik problemen dat ik geen spierpijn meer heb de dag na het trainen terwijl ik wel redelijk verzuurd ben op het eind. Ik wissel ong. om de 6 weken 2 van de 4 oefeningen af. Ik wissel ze nooit alle af omdat ik veel oefeningen op hetzelfde vind neerkomen.

Iemand enig idee hoe dit komt?
                  Wellicht is het een idee om eens op te houden met dat idiote gewissel en minimaal 3 maanden hetzelfde schema te hanteren. En probeer regelmatig, om de week of zo, de gewichten met ongeveer 2,5kg te verhogen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Je doet 4 oefeningen?
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Je doet 4 oefeningen?
                      per spiergroep ja.

Comment

gewoon afwisselen van gewichten, reps, en interval

Comment

Er zijn 3 dingen die je moet doen om te groeien: Fatsoenlijk eten, hard trainen en voldoende rusten.

Spierpijn is leuk, maar verder....
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X